אין תמונה
מדיויד לינץ' עד אמילי קרפל. סמי בירנבך

סמי בירנבך, הסולן המיתולוגי של להקת "מינימל קומפקט", שנודע גם כ"דיג'יי מורפיאוס" וכמי שכתב כמה וכמה מהטקסטים באלבום האגדי "פלונטר" של רמי פורטיס (שמככב בסדרת "האלבומים"), חוזר עם "מינימל קומפקט" לחמש הופעות מיוחדות. "מינימל" יופיעו בהרכב המקורי שכולל את רמי פורטיס וברי סחרוף בגיטרות, מלכה שפיגל בבס, מקס פרנקן (שחוגג יום הולדת 60) בתופים, ואורח מיוחד: קולין ניומן מ"Wire".

לרגל האיחוד של "מינימל קומפקט" בוחר סמי בירנבך את חמשת השירים שהכי עושים לו את זה בתקופה האחרונה, ואלה הבחירות שלו:

דייויד לינץ' - Crazy Clown TimeI Know

סמי בירנבך: "אני אוהב מאוד את כל האלבום שלו במיוחד את שני השירים שבחרתי". 

 

מאסיב אטאק - Paradise Circus

סמי בירנבך
: "אחד מקטעי השנה בשבילי. השיר המקורי הופיע על האלבום האחרון, השירה היא בידי הופ סנדובל. השיר מוקסס על ידי אשף הדאב סטאפ burial, שהפך אותו ל-13 דקות של הנאה רצופה, רגועה ועמוקה".

 

גבריאל ברוס - El Musgo

El Musgo DEMO - Gabriel Bruce from Gabriel Bruce on Vimeo.


סמי בירנבך: "אם תעשו הכלאה של לאונרד כהן ו-lee hazlewood תקבלו את קולו הנמוך והאינטימי המדהים של גבריאל ברוס. אלמוסגו זה השיר היחיד שאני מכיר ואני אשמח לעוד".



Lumerians-  burning mirrors

סמי בירנבך: "להקת גיטרות חדשה מניו יורק שהוציאה את אלבומה הראשון שאני ממש אוהב. האלבום מצויין והשיר הפותח burning mirrors הוא פסיכדלי ואווירתי".

 

אמילי קרפל - "אושר"
סמי בירנבך:  "השיר הזה עדיין לא יצא, אבל לי היה המזל להקשיב לו קצת לפני כולם. זה הסינגל הבא של אמילי שהוא בהחלט מעולה וייחודי כמו האלבום החדש כולו ממנו יצא כבר השיר הכפתור".