בגיל 67 מנסה דודו אלהרר לשקם את חייו. מי שאחריו משתרך עבר מפואר שבמסגרתו, בין היתר, היה המנחה של תכנית הילדים האגדית "טלפלא", שיחק בגרסה המקורית של "בוסתן ספרדי", היה המפיק הכל יכול של מתי כספי ויוסי בנאי, יהודית רביץ, יוני רכטר, שושנה דמארי וגידי גוב, הופיע עם נעמי שמר והפיק את "הכבש הששה-עשר" - שילם ביוקר על שהתעקש להביע את עמדותיו הבלתי שגרתיות בכל פורום אפשרי.

תחילה עשה זאת בתכנית שבועית בגלי צה"ל, ובעקבות התבטאויותיו - הודח מהתחנה הצבאית. אחר כך הוא רק החריף את הטון: בין היתר, הציע להוציא להורג את יוסי ביילין, לגזור מיתה על העיתונאי גדעון לוי ודין מוות על ההיסטוריון זאב שטרנהל. את ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון הוא כינה "נבלה. רמאי וכנראה גנב".

מאז אותם הדברים, ספגה הקריירה של אלהרר פגיעה אנושה. כיום הוא מתגורר לבדו בחדר צר במלון דירות בחיפה אחרי שנפרד מבת זוגו, מקבל בקושי הזמנות להופיע ונאלץ לבקש הלוואות מחברים, בהם מוכרים מאוד בעולם התרבות הישראלי.

עיסוקו העיקרי כיום החל לפני שנה וחצי. "קרה לי נס", הוא סיפר. "בתוך כל ההתלבטויות והבלגאן, הופיע לי בחיים איש בשם צבי מסיני". האיש שבו פגש אלהרר היה איש הייטק שעשה אקזיט מוצלח, שהותיר לו זמן פנוי רב ואמצעים להתעסק בתחביבו – חשיפת מוצאם האמיתי של הפלסטינים.

אלהרר נרתם כולו לטובת הוכחת התיאוריה והסביר: "85% מהפלסטינים הם יהודים. אתה רואה את המנהגים שלהם. יש כאלה שעד היום מדליקים נרות בחנוכה ובשבת. אם אתה הולך בכפר יאטה - בכל הרחוב יש חלונות עם חנוכיות", היא סיפר בהתלהבות.

הוא ומסיני לא ממהרים להגיע אל כפרי הגדה כדי להודיע לפלסטינים על יהדותם הישנה-חדשה, ובשלב זה פונים רק לאלה שכבר שמעו ומגלים נכונות לשמוע עוד. גם כעת הוא ממשיך להפתיע כשהוא מביע את עמדותיו: "אני לא ימני", הוא הצהיר - והוסיף כי זכות השיבה מיותרת, שכן "הפלסטינים רק צריכים להסתפח לעם ישראל ולקבל אזרחות ישראלית, כדי להיות חלק מהעם. הם לא פלסטינים, כי אין פלסטינים".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק