נתן גושן אירח אמש את אפרת גוש בהופעה מיוחדת לרגל חג האהבה ט"ו באב (שחל היום), שקיים באמפי ווהל שבפארק הירקון בתל אביב.

השניים, גוש וגושן,  שיתפו פעולה בארבעה שירים - שני שירים שלו - "עכשיו" ו"כל מה שיש לי" (בהדרן), שני שירים שלה - "לראות את האור" ו"תמיד כשאתה בא", ונראה שיש ביניהם כימיה טובה, אבל לא דובר עדיין על המשך לכיוון של פיזיקה וביולוגיה.

מי שציפה לראות את אפרת גוש מביאה את האנרגיות של להיטים כמו "אה אה אה אהבה" והתאכזב, יכול להתנחם במה שאמר נתן גושן בראיון מקדים ל-mako: "אני אוהב את שני הצדדים של אפרת ונשיר מה שהיא תרגיש הכי בנוח לעשות".

"עכשיו"

לצד שירי אלבום הבכורה שלו ביצע נתן גושן במופע גם שירים חדשים יחסית, שלא נכללו בדיסק וייתכן ויופיעו באלבומו השני, כמו "היום", ו"אני ודף נייר". את גושן ליווה הרכב הנגנים הקבוע שלו - רן גנז בתופים, שם חממי בגיטרה, אייל רווה בבס, אמיר קובלסקי בקלידים, ואליהם הצטרפה הצ'לנית נועה אילי.

ההופעות באמפי ווהל חייבות להסתיים עד השעה 22:30, לכן החל המופע בשעה המוקדמת יחסית 20:15, מה שאפשר למעריצות הצעירות של גושן לחזור הביתה בשעה סבירה.

רשימת השירים במופע: יודע, אני ודף נייר, קצת ערפל, גבולות היגיון, לרוץ ולצעוק, לראות את האור (עם אפרת גוש), עכשיו (עם אפרת גוש), תמיד כשאתה בא (עם אפרת גוש), איפה את, כמה מילים, לילות, היום, פנים אחרות, יש עוד מה לראות, הדרן: כל מה שיש לי (עם אפרת גוש), נושבת באוויר.

לראות את האור

>> הראל מויאל אירח את אניטה גסין בקפה הבימה