דפש מוד בקליפורניה (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
דפש מוד בהופעה השבוע בקליפורניה. דייב גהאן | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL

חברי להקת "דפש מוד - דייב גהאן, מרטין גור ואנדרו פלטשר, ינחתו בישראל ב- 5.5, יומיים לפני המופע בפארק הירקון, אשר יתקיים ב-7 במאי, יום שלישי. הדפש מודים יגיעו ארצה היישר מהופעה בניס שברביירה הצרפתית. איתם יגיע צוות המונה 55 איש, כשבארץ יחכו להם עוד כ- 150 אנשי צוות שיעסקו בבינוי הבמה בגודל 750 מ"ר, כמה ימים לפני המופע. כ-8 טון ציוד מועברים לישראל באמצעות מטוס מטען, כולל מסכי LED משוכללים שהם חלק מעיצוב הבמה והווידאו ארט המושקע של הצלם והבימאי אנטון קורבין, המלווה את דפש מוד בכל מה שנוגע לנראות של המופע, כמעט מתחילת דרכם. הבמה תכלול גם קט-ווק (catwalk) שאורכו כ-8 מטרים, שיוביל את הסולן דייב גהאן אל תוך הקהל.

מאחורי הקלעים בפארק הירקון יחכה לדפש מוד מתחם גדול הכולל שמונה חדרים. אחד מהם הוא חדר מדיטציה המיועד לסולן דייב גהאן בן ה-51, כדי שיוכל להירגע לפני המופע במקום שקט ומחוץ להמולה. לגהאן יש בנוסף גם חדר הלבשה פרטי. חדרים נוספים מיועדים לפמליית המנהלים של הלהקה, חדר מיוחד למעריצות (מעניין מי הן יהיו), חדר הירגעות עם תאורה רכה, חדר גדול במיוחד המכוסה בכרזות ההופעה ומלא בעיתונים מקומיים עם כל הפרסומים על הלהקה. הננים של דפש מוד יעבירו את הזמן עם שולחן פוסבול.

בתפריט המיוחד של דייב גהאן מופיעים תה צמחים, לימון, דבש וג'ינג'ר ופירות. דפש מוד מתפנקים גם בתחום האלכוהול ובפארק הירקון יחכב להם מספר גדול של בקבוקי יין ספציפיים, וודקה איכותית והמון בירה מכל הסוגים, כולל בירה לייט ובירה ישראלית. מיד אחרי ההופעה יחכו להם מגשי פפרוני פיצה חמים (הפרטים פורסמו לראשונה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס").

דפש מוד בקליפורניה (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
דפש מוד בהופעה השבוע בקליפורניה.. מרטין גור | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL

המופע של דפש מוד

דפש מוד מגיעים לארץ לפתוח כאן רשמית סיבוב הופעות עולמי חדש בעקבות הוצאת אלבומם האחרון "Delta Machine". הלהקה הופיעה פה ושם בהופעות קטנות בארצות הברית ואירופה, אבל פתיחת סיבוב ההופעות הרשמי תתקיים כאן. ההופעה של דפש מוד צפויה לכלול כמה שירים בולטים מהאלבום החדש (יתתכן ויהיו אלה הסינגלים מתוכו, "Heaven" ו-"All That's Mine") וכן את מיטב הלהיטים שלהם, בדגש על שירים אהובים שחלקם לא בוצעו בארץ במופע הקודם לפני ארבע שנים.

שערי פארק הירקון ייפתחו כבר בשעה 17:00 עבור המכעריצים האדוקים שירצו לפתוס מקומות טובים. בשעה
18:15 תתחיל האווירה להתחמם עם "BBB סאונד-סיסטם" - תומר יוסף ותמיר מוסקט מ"בלקן ביט בוקס" יתנו סט תקלוט. בשעה 19:15 יעלה להופיע הצמד האלקטרוני הגרמני "בוקה שייד" - ארנו קמרמייר וולטר מרזיגר מפרנקפורט, שמופיעים בשילוב של דיג'יי וסט תופים אלקטרוניים. דפש מוד עצמם צפויים לעלות לבמה בשעה 20:45 וללת מופע בן כשעתיים.

כרטיסים וקופות

מי שטרם רכש כרטיסים יכול לעשות זאת באתר או בטלפון *9066. כרטיסי ה-VIP אזלו ונותרו כרטיסי דשא ב-360 ש"ח או כרטיסי "טבעת זהב" ב-750 ש"ח.

הקופות בפאק יפתחו למכירה ואיסוף כרטיסים לקהל החל מהשעה 13:00, כשההפקה שבה ומבקשת מהקהל לאסוף כרטיסים מראש - רצוי לפני יום האירוע, מנקודות המכירה בהם נרכשו, בכדי להימנע מעמידה בתורים.

מכירה נלווית: באתר המופע יהיו דוכני מזון ושתייה, לצד דוכני מרצ'נדייז רשמיים של "לי קופר", עם אפשרות לתשלום באשראי.

דפש מוד בקליפורניה (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
דפש מוד בהופעה השבוע בקליפורניה.. אנדי פלטשר | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL

הגעה, חניה, אבטחה

למתחם ההופעה בפארק הירקון רצוי להגיע בתחבורה ציבורית וברכבים דו גלגליים. מערך תל-אופן של עיריית תל אביב יתגבר את איסוף האופניים וחלוקתם עם תום המופע. בנוסף הוקצה אזור חנייה מיוחד עבור רכב דו גלגלי ואופניים. בתחבורה הציבורית רכבת ישראל ודן יתגברו קווים. לקבלת עדכונים : "דן" *3456  ורכבת ישראל *9770.

הנחיות משטרת ישראל לציבור המגיעים להופעה: קהל המגיע מכיוון צפון מתבקש להגיע על דרך נמיר לצומת רוקח ימינה לחניון "רידינג". המגיעים מכיוון איילון דרום מתבקשים להגיע למחלף רוקח ושם יופנו על ידי השוטרים לחניוני הדרייב אין. המגיעים מרחוב רוקח יופנו לחניון גני יהושע, חניון הספורטק, וחניון רידינג. המגיעים מרחוב בני אפריים יופנו בצומת שטרית לחניוני הטניס והאתלטיקה וכן לחניון שברחוב רפידים. קהל המגיע מכיוון רמת גן ובני ברק מתבקש להגיע לחניוני אצטדיון רמת גן ולחצות לכיוון הפארק רגלית על גשר המכביה. המגיעים על כביש 4 מתבקשים להגיע דרך ציר אם המושבות לרחוב ששת הימים בבני ברק ולחנות בחניוני אצטדיון רמת גן ולחצות דרך גשר המכביה.

גישה לנכים: המתחם ערוך ונגיש עבור נכים גם להגעה וגם לצפייה. בעלי מוגבלויות מתבקשים לתאם הגעתם מראש עם משרד הכרטיסים  - מספר המקומות על רמפת הנכים מוגבל.

אבטחה: המתחם מוקף בגדר אבטחה עם כמות שערים מספקת על מנת לרווח את הלחץ בכניסות. המופע יאובטח ע"י אנשי משטרה ומאבטחים. הכנסת נשק, אבוקות, חזיזים וכיו"ב, אלכוהול, בקבוקים מכל סוג, דאודורנטים, בשמים, פחיות, חפצים קשיחים, מצלמות, מצלמות וידאו, מצלמות מקצועיות, מכשירי הקלטה, בעלי חיים, שרשראות, כרזות ושלטים, וכסאות - אסורה בהחלט. חל איסור להגיע עם תיקי גב גדולים לשטח האתר.