אתם יכולים להמשיך ולדמיין אותה כרוקיסטית הבועטת אבל ספרי המשוררים בביתה של קורין אלאל, פינו לאחרונה את מקומם לטובת ספרי קודש וללימודי משנתו של רבי נחמן מברסלב. "חשבתי תמיד שאין אנשים רעים, לפי התורה הבנתי שיש אנשים שהם רעים" טוענת אלאל.

אמנם היא לא ממש חוזרת בתשובה, אבל היא מודה שכעת היא מרגישה הרבה יותר פתוחה. הזמרת ששלחה אותנו לחפש אהבה באנטרקטיקה, מצאה את שלה כבר מזמן. היא מטפחת זוגיות לתפארת עם רותי ושתיהן מגדלות את הבנים עומר ויונתן שבמיוחד בשבילן הוציאה לאחרונה קורין אלבום חד של שירי ילדים "ארנבות משוקולד". התמונה המשפחתית האידיאלית הזו במושב גנות לא מסגירה ולו לרגע את התהפוכות הרבות שעברה קורין אלאל בחייה.

>> כל מה שרציתם לדעת על קורין אלאל

"רציתי להרוג את עצמי בכל מיני דרכים"

קורין אלאל נולד בשנת 1955 בתוניס. כשמלאו לה 8 שנים, עזבה המשפחה בחטף את תוניס ועלתה לישראל. "אבא שלי עבד עבור המדינה במוסד והיה חשש שיתפסו אותו והיינו צריכים לברוח. זה גמר אותי" טוענת אלאל.

כשעלתה לארץ, המשיכו ללוות אותה קשיי קליטה רבים שנמשכו שנים. בגיל 17, הגיעה המשבר הנפשי לשיאו: "היה צריך להיבנות מחדש מכלום. לא רציתי לחיות יותר, רציתי להרוג את עצמי בכל מיני דרכים" מספרת קורין. "רק המוזיקה החזיקה אותי, זה הדבר היחיד" מוסיפה.

את שירותה הצבאי העבירה בלהקת פיקוד דרום ואחר כך גם בלהקת חיל ההנדסה. לאחריו, החליטה אלאל להפוך את השירה לקריירה. השירים נערמים במגירה עד לגיל 28 והאלבום הראשון. אחריו מגיעים עוד שמונה אלבומים שהנפיקו להיטי ענק כמו "זן נדיר", "אין לי ארץ אחרת", "ארץ קטנה עם שפם" ועוד רבים.

לפני 13 שנים היא פותחת פרק בחייה האישיים כשהיא פוגשת באולפן הקלטות את המפיקה רותי פארן. השתיים מתאהבות וחמש שנים לאחר ההיכרות, הן מחליפות טבעות וחותמות על ברית לחיים משותפים. עם הזמן הפכה בת הזוג למנהלת אישית מסורה. מערכת היחסים בין השתיים נחשפה לציבור בפעם הראשונה לפני 11 שנה בתוכניתו של קובי מידן, ערב יציאת האלבום השביעי של אלאל "תנין ענק". "לא הסכימו לראיין אותי בעיתון מבלי שאחשוף את עצמי" מודה אלאל. "מבחינתי לא הייתי מדברת על זה עד היום. זה אישי, אבל התערבו לי" מוסיפה. לאור השיח הציבורי שנוצר בעקבות יציאה מהארון של חלק מהאנשים בתעשיית הבידור, קורין אלאל לא בטוחה שזו הדרך: "אם בן אדם לא חזק נפשי, אגיד לו לא לצאת מהארון" טוענת אלאל.

"המחלה הזו בולעת אנרגיה ובשביל ליצור צריך אנרגיה"

החגיגות של המשפחה נקטעו שלושה שבועות בלבד לאחר לידת יונתן. קורין גילתה כי חלתה בסרטן השד. "עברתי הקרנות כמה חודשים והייתה תקופה קשה. המחלה הזאת בולעת אנרגיה ובשביל ליצור צריך אנרגיה" מודה קורין. "הייתה לי מן מחשבה, לא יכול להיות שאני הולכת להיות אלמנה פלוס שניים. היה בזה משהו נורא נורא מבהיל" מוסיפה רותי אלאל.

קורין מחלימה מהסרטן אבל לפני שנה, מאבדת את אחיה ג'קי לאותה המחלה בדיוק. "תמיד הוא היה מתנהג כאילו הוא האח הגדול שלי אבל הוא היה האח הקטן שלי. בן אדם שאת הכי אוהבת נגמר לך מול העיניים" חושפת קורין.
בשנת 2009, מקבלת אלאל טלפון מפתיע ממפיקי האח הגדול בבקשה שתיכנס לעונת ה-VIP. "אני נותנת לחיים להוביל אותי ואני לא שמה ברקס יותר" מודה היום קורין.

>> כל מה שרציתם לדעת על קורין אלאל

>> ישראל כץ: "אני מוביל מהפכה אמיתית"

>> אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50