אין תמונה
מישהי פה נעקצה מדבורה? ניקי מינאז' וחברות בקליפ "Beez In The Trap"

ניקי מינאז' הוציאה השבוע את הקליפ החדש שלה ללהיט "Beez In The Trap", הסינגל השלישי מאלבומה החדש (פירוט בהמשך). בקליפ מינאז' מנענעת את הישבן וחושפת את גופה כשהיא לבושה בבגד ים כשלצדה ראפר עם שרשראות.

בהמשך מצטרפות אליה שתי יפהפיות מסולקנות והיא מנפנפת בשטרות כסף. בהמשך מינאז' כורעת מאחורי גדר תיל ושרה, כן אפילו את זה היא עושה.

אין תמונה
לא חשבנו שלא תראי לנו את בגד הים החדש שלך. ניקי מינאז' בקליפ "Beez In The Trap"
אין תמונה
ולא חשבנו שנימלט מהחלק הזה שלך. ניקי מינאז' בקליפ "Beez In The Trap"

ובזמן שכולם עוד מעכלים את הקליפ החדש, מינאז' כבר מכריזה על הקליפ הבא ללהיט הגדול שלה מהאלבום "Starships", אותו צילמה בהופעה בטיימ'ס סקוור בניו יורק עיר מגוריה לעיני 30 אלף איש. חברת נוקיה הציבה בכיכר 9 מסכי ענק שהיוו לדברי ההפקה את תצוגת מסכי ה-LED הגדולה בעולם ועליהם הופקה אנימציה מרהיבה שהדהימה את הקהל, כולל בניינים שלמים שמתמלאים במים.

אין תמונה
ניקי מינאז' בהופעה בטיימ'ס סקוור בצילומי הקליפ "Starships"

האלבום השני כבר כאן

במקביל לקליפ החדש יצא בישראל האלבום החדש והשני של ניקי מינאז' "Pink Friday: Roman Reloaded", שכולל מלבד "Beez In The Trap" ו- "Starships" גם את הלהיט "Stupid Hoe" שהקליפ שלו עורר מיני-שערוריה כאשר נפסל לשידור על ידי ערוץ השחורים בארה"ב. באלבום שיתפה מינאז' פעולה עם נאס, ליל' וויין, כריס בראון, דרייק, יאנג ג'יזי, ריק רוס ועוד אמנים.

ניקי מינאז' תחגוג בסוף השנה הנוכחית את יום הולדתה השלושים. היא נולדה בדצמבר 1982 כאוניקה מאראג' במדינת טרינידד וטובגו ובגיל חמש עברה לרובע קווינס בניו יורק. בשנים 2007-2009 שחררה שלושה מיקסטייפים וזכתה בפרס "female artist of the year" בטקס 2008 Underground Music Awards. לפני שלוש שנים החתים אותה ליל' וויין בחברת התקליטים "Young Money" (חברת-בת של Cash Money) וכבר באותה שנה היא הופיעה באוסף של החברה "We Are Young Money".

מרצון להתאבד להצלחה גדולה

אין תמונה
ניקי מינאז' על עטיפת "Pink Friday: Roman Reloaded",

באוקטובר האחרון, לפני כחצי שנה, סיפרה ניקי מינאז' שבתחילת הקריירה שלה רצתה להתאבד, אבל כזכור, אלבום הבכורה שלה "Pink Friday" (נובמבר 2010) הצליח מאוד עם להיטים כמו "Super Bass", אחריו "Moment 4 Life" עם דרייק ו-"Fly" עם ריהאנה.

האלבום הגיע למקום הראשון במצעד האלבומים האמריקאי ומינאז' שברה שיאים: הראפרית-אישה הראשונה שהיתה חתומה או מעורבת בשבעה שירים שצעדו בו-זמנית בטופ 100 באמריקה, הישג שנבע בין היתר מההתארחות שלה בלהיטים גדולים של אמנים אחרים כמו דיוויד גואטה (Where Them Girls at), לודקריס ("My Chick Bad"), אשר ("Lil Freak"), קנייה ווסט ("Monster"), דרייק ("Make Me Proud"), בריטני ספירס (remix Till the World Ends) וכמובן מדונה ("Gimme All Your Luvin'") כולל המופע במחצית הסופרבול.

בהמשך זכתה ניקי מינאז' בשני פרסי American Music Awards (אמן השנה ואלבום השנה בראפ-היפ הופ) והייתה מועמדת לשלושה פרסי "גראמי". במקביל הופיעה על גבי עשרה שערי מגזינים נחשבים ביניהם: W, Elle, Cosmopolitan והוכרזה כ-"Rising Star of 2011" של המגזין Billboard.

כמו כן, חברת MAC Cosmetics בחרה בה להיות הדוברת של Viva Glam לשנת 2012, יחד עם ריקי מרטין. אחרי שבשנה שעברה הייתה המופע הפותח בסיבוב ההופעות של בריטני ספירס "Femme Fatale", תצא השנה ניקי מינאז' לסיבוב הופעות גדול משלה, בו תגיע לאירופה ואסיה, ואולי גם לישראל.