שיר ביטון ועמרי רוטברד הכירו בעונה השלישית של "כוכב נולד". עמרי הגיע למקום החמישי (חצי גמר), ושיר למקום השלישי בגמר הגדול. ההיכרות ביניהם הפכה להתאהבות, הם טיפחו זוגיות יציבה ועברו לגור יחד בתל אביב. בקיץ 2009 נישאו לאחר ארבע שנים יחד. הם הזוג הראשון בישראל שהכיר בתוכנית ריאלטי והתחתן.

ביטון עבדה במשך ארבע שנים על אלבום הבכורה שיוצא בימים אלה בהפקתו המוזיקלית של נדב ביטון. עד כה הוציאה מתוכו סינגלים: השיר והקליפ "כשהמלך עיוור","אל תלך", ו"אני ותל אביב". במקביל יצאה לסיבוב הופעות אקוסטי ואינטימי ברחבי הארץ. לפרנסתה, מלמדת פיתוח קול בבתי ספר למוזיקה.

"אחרי שנים של הפרדת כוחות החלטנו לשתף פעולה"

רוטברד מצדו מסיים בימים אלו איסוף חומרים לאלבומו הראשון בהפקתו המוזיקלית של תומר הדדי. במקביל ולאחר "כוכב נולד" החל ללמוד משחק. הוא השתתף במחזות-זמר רבים, ביניהם שרק, בת הים הקטנה, מותק של פסטיבל, מסביב לעולם ב-80 יום, סבא טוביה עם טוביה צפיר. רוטברד גם הופיע ברחבי העולם בפני קהילות יהודיות ובחודש מאי הקרוב ייצא לסיבוב הופעות בדרום אפריקה. סינגל הבכורה שלו עתיד לצאת בקיץ 2011.

כעת החליטו השניים לשתף פעולה באלבום של שיר, לאחר שכל השנים הקפידו להפריד בין החיים האישיים למקצועיים וזהו שיתוף פעולה מוזיקלי ראשון שלהם. השיר "מחדש" נכתב על זוג שמתאהב מחדש אחרי משבר בזוגיות. את המילים כתב נועם חורב ללחן של יהל דורון וגיא מנטש.

"אם נקליט אלבום שלם יחד יהיו מכות"

"השיר הזה נולד אחרי שביום ההולדת שלי עמרי עלה לשיר איתי יחד", אומרת ביטון. "פתאום שמעתי את השילוב של הקולות ואמרתי 'למה לא', ורציתי שהוא ישיר איתי. לפני זה היתה לנו החלטה שאנחנו לא משתפים פעולה, ובמשך הרבה זמן לא שרנו ביחד". "אבל זה רק שיר, עוד לא אלבום", אמר רוטברד.

לפני כן נזכרו ביטון ורוטברד כיצד הכירו וחשפו שהם רבים בבית: "רבנו בכוכב נולד ואמרנו אחד לשני 'מה את עיוורת?, מה אתה עיוור?'. וזאת היתה רק ההתחלה. אבל מתרגלים", סיפר רוטברד. "אני נראית לך בתור אחת שלא רבה איתו?!", הוסיפה ביטון. "אבל זה רק שיר, אם יהיה אלבום שלם יהיו מכות".

>> מה עושה חייל הומו בארון בירושלים?