אחי נתן, יוצא "האח הגדול" ואמן בתחילת דרכו, מוציא גרסה רשמית לשירו "מיליון שאלות", שזכה לפרסום כאשר בוצע בתוכנית על ידי הראל מויאל. את הגרסה החדשה הקליט אחי נתן בעיבוד והפקה מוזיקלית של אלון פרץ, במטרה לבדל אותה מהגרסה הישנה שכבר קיימת ברשת.

"נהיה על השיר באז גדול בתוכנית כשהראל מויאל שר אותו", אומר אחי נתן. "עשינו עיבוד חדש עם הקלטה איכותית והנה הוא יוצא. אני מקווה שיאהבו אותו בתחנות הרדיו. אני הולך לחגוג את הוצאת השיר בספא בצפון עם החברה שלי בר ובקבוק שמפניה".

-מה עבר עליך מאז "האח הגדול"?
"הרבה מאוד אנשים שפגשתי, שניסו להסביר לי איך זה היה נראה מבחוץ. בסך הכל כל המשפחה עברה חווייה מסוימת. גם אני צפיתי בפרקים ובדקתי מה היה, אבל לא באובססיביות. בינתיים אני נהנה מחיי הזוהר. מבלה הרבה, נפגש עם הרבה חברים. פוגש כל מיני מוזיקאים שבעבר רציתי לשבת איתם".

-כותב שירים?
"אני עובד על מוזיקה, יש לי שמונה שירים בתליך של בנייה. אני מטייל בין אולפנים, מדבר עם יחצנים ומפיקים. אני משתדל לא להיכנס לנישת 'האח הגדול' וללכת להשקות. אני מנסה להשכיח ולא להראות שהייתי שם. הייתי הרבה במרכז הארץ וראיתי שאין לי מוזה. אז חזרתי לאמא, להתאמן, לשחות, לנגן במרפסת עם הכלבה. ועדיין יש הרבה פידבקים, כשב-95 אחוז מהמקרים אומרים לי דברים טובים. אנשים מחכים, מתרגשים, רוצים לשמוע עוד מוזיקה".

-השירים נכתבו לפני התוכנית, או שהם חדשים?
"חלקם השירים נכתבו לפני ורק עכשיו אני עובד עליהם. בגלל שבתוכנית ממילא הייתי חשוף ופגיע, אז היום אני כבר לא מתבייש, כי הכל כבר ממילא בחוץ, אז אין לי בושה להראות את החומרים ואת התהליך שעברתי. אין לי בעיה החוצה, לשחרר. שיר זה יציקה של רגש ובהתחלה היה מחסום".

-אתה כותב על הכאבים שלך?
"באלבום הבכורה שלי צפוי שיר אחד על אבא, אחד על אמא, ושיר אחד על מהות עצמית, שיר מאוד כבד שיסכם את כל התהליך".

-הבנתי שיש לך הופעות.
"הופעתי בכל מיני אירועים קטנים. כששאר השירים יהיו מוכנים או חלק מהם, אתחיל בכמה הופעות קטנות. החלום הכי גדול שלי זה להופיע מול אנשים, בשביל זה אני עושה את הכל. עכשיו הכל ממש לא יציב, אבל אני יודע שהולך להיות טוב, למרות שעדיין הקרקע לא יציבה".

אחי נתן  (צילום: mako)
""המזל שלי הוא שאלוהים נתן לי פריצה בזמן מוקדם, ויש לי עוד זמן לטעויות ולהשתפר" אחי נתן מקליט | צילום: mako

-טוב, אתה רק בן 25.
"המזל שלי הוא שאלוהים נתן לי פריצה בזמן מוקדם, ויש לי עוד זמן לטעויות ולהשתפר, זה עוד לא אבוד".

-איפה תהיה בעוד שנה?
"מקווה שעם אלבום ביד, הרבה אנשים שמקשיבים לי כשרע להם וכאשר שמח להם, ומופיע בכל מיני מקומות, עם פלאיירים בחוץ, עם השם שלי עליהם 'הערב הופעה של אחי נתן'".

"מיליון שאלות"

"רציתי לשאול אותך מליון שאלות, איך בימים ואם ריק בלילות, מי זה עכשיו מנסה לגלות, איך לאהוב אותך עם כל הדמעות / אומרים שהכל בחיים כבר כתוב, אז תתנו לי לקרוא

פזמון: עוד אחד שחושב שאת פה, לנצח איתו, והוא שר מאושר, כי בטוח שאת תיהי גם מחר, בשבילך הוא היה רק עוד לב שנשבר

רציתי לשאול אותך מליון שאלות, על כל הרגעים הטובים לפחות, וכמה קרוב אני צריך לעמוד שתצליחי לראות, אני זוכר שאמרת לי תמיד שזה טוב לחכות / אומרים שהזמן הוא עושה את שלו אז תתחיל אני פה

פזמון: עוד אחד שחושב שאת פה, לנצח איתו, והוא שר מאושר, כי בטוח שאת תיהי גם מחר, בשבילך הוא היה רק עוד לב שנשבר

בשבילך הוא היה ושם הוא נשאר. כן בשבילך".