חמישיית הגמר האח הגדול 4 (צילום: רונן אקרמן)
כל אחד ושיר הזכייה שלו. חמישיית הגמר של "האח הגדול", העונה הרביעית | צילום: רונן אקרמן

אחרי עונה ארוכה ומלאת תהפוכות, ביום שני הקרוב ייצא מדלת בית "האח הגדול" הזוכה הגדול של העונה הרביעית. יהיה זה רגע מרגש במיוחד שכל צופי התוכנית יזכרו אותו לשנים רבות. כמו בכל רגע משמעותי בחיים, המוזיקה שתלווה את יציאתו של הזוכה מהבית תוסיף למטען הרגשות שיחושו כולם - הקהל בבית, המנחים, הדיירים האחרים וכמובן הזוכה עצמו.

בכל אחת מארבע העונות הקודמות של האח הגדול, סימל שיר הניצחון של הדייר את דרכו עד לרגע הגורלי, והתחבר אליו אישית. שפרה קורנפלד זוכת העונה הראשונה ניצחה עם "תראו אותי" של להקת "מופע הארנבות של ד"ר קספר". דודי מליץ המנצח של עונת ה-VIP ניצח לצלילי "Its My Life" של להקת בון ג'ובי  אלירז שדה הבלתי נשכח עשה את זה עם "הללויה" של לאונרד כהן וג'קי מנחם, מנצח העונה הקודמת יצא מהבית למנגינת "Knocking On Heaven's Door" בביצוע להקת גאנז נ' רוזס.

לפני הגמר הגדול הנה שתי בחירות שלנו לשיר הזכיה של כל אחד מחברי חמישיית הגמר של העונה הרביעית, שיר ישראלי ושיר לועזי לכל אחד, ברגע המאושר בחייו. אתם מוזמנים לטקבק לנו את ההצעות שלכם, ונעביר ל"אח הגדול".

יאנה יוסף

"ניצחת איתי הכל" עמיר בניון

בגלל שמזל שיש את יאנה, ואם היא תנצח זה יהיה מרגש כמו השיר הזה

Beautiful" - כריסטינה אגילרה

הבחורה הכי יפה בבית, ולא משנה מה יגידו עליה - המילים לא יכולות להפיל אותה למטה.

סער סקלי

"סלאם" – שבע

סער הוא בעד שלום, בעד הידברות עם הפלסטינים ומדינות ערב, והוא תמיד אופטימי שזה עוד יכול לקרות. הלוואי שיהיה שלום, עלינו, עליו ועל כל העולם.

Human" - The Killers

סער מגדיר את עצמו אדם מאוד הומאני והוא גם רקדן לא קטן. השיר הזה שואל האם אנחנו הומאניים או רקדנים? והוא יכול להיות שניהם.

תמיר ורדי

"אור גדול" של אמיר דדון

השיר הזה מאוד חגיגי, מפואר ומרגש, הוא מדבר על אור פנימי שמבהיק בתוך כל אחד מאיתנו. תמיר הגיע לבית כשמשהו בו כבוי ובתוכו נדלק אור פנימי, הוא גילה על עצמו הרבה דברים. והאור הגדול מאיר עליו. תקשיבו למילים, הן כאילו נכתבו במיוחד עליו.

"Born This Way - ליידי גאגא

לתמיר היתה בעיה בנוגע לאופן שבו הסביבה מקבלת אותו. בסוף, כשמבינים שהוא ככה, קצת מיוחד באופי שלו, אבל אצלו זה טבעי, כי כך הוא נולד, לומדים לאהוב אותו.

שרי שימחוב

Only Girl" – ריהאנה

שרי הפכה לסמל של בנות צעירות כמישהי שמשדרת כוח וגם חולשה ולומדת לאהוב את עצמה. השיר הזה מבטא ניצחון אישי גדול שלה

"אין גבולות" - סיון

בכך שהגיעה עד הגמר פרצה שרי הרבה גבולות של אנשים מבחוץ שלא הבינו איך היא לא הודחה קודם. כנראה שיש בה את הכוחות שיש בשיר הזה.

קותי סבג

"מי שמאמין" – אייל גולן

קותי לא מפחד, והוא מאמין גדול. הלהיט הזה מזוהה מאוד עם עם ישראל, עם אוהדי כדורגל, עם שמחה שבאה מהלב והתלהבות ספונטנית - בדיוק מה שקותי מייצג.

"The Time - הבלאק אייד פיז

קותי בא מבית שמש והוא מעיד על עצמו שלא היו לו הרבה רגעים גדולים בחיים. ההשתתפות באח הגדול היא אולי הזמן הכי כיפי שהיה לו ובטוח הכי מעניין, רגע הזכייה יהיה כמובן הכי מאושר שלו.

>> שרי גבעתי ודור דקל פורצים ברומניה עם "Always"