נוי דנן פרומו (צילום: רונן אקרמן)
"זה שיר ראשון כדי לבדוק את השטח, אני מקווה שיאהבו אותו". נוי דנן | צילום: רונן אקרמן

נוי דנן, בן 17, תלמיד כיתה י"ב ויוצא העונה האחרונה של "כוכב נולד", הוא השביעי מבין יוצאי העונה שמוציא שיר ראשון. קדמו לו לידור סולטן, ארז שמואלי, קלרה סבג, רועי אביטל, נעמה כהן ו"הצמד" נדב הופמן ואסף שלם).

שם השיר הוא "בא הזמן", בלדת פופ שכתבה עינת הולנדר והלחין ועיבד רן אביב, שמאפשראת לדנן להראות את יכולותיו הווקאליות המוכרות. השאלה, כמו במקרה של ולדי בלייברג, היא איך יקבל הרדיו את השיר.

-נוי, איך אתה מרגיש?
"התרגשות גדולה, טירוף, אני מתרגש בצורה מטורפת. אנחנו עובדים כבר הרבה זמן כדי להוציא את השיר וגם ההורים בהתרגשות. אבא שלי פה עף ממש. אנחנו מחכים שזה ייצא ומה תהיה התגובה".

-מי בחר את השיר?
"קיבלנו כמה סקיצות ראשוניות, כמה הצעות. ישבתי עם אבא בבית, התחלנו לשמוע שירים וזה מה שבלט לנו באוזן. התחלנו לפתח אותו עם המלחין שהוא גם המעבד. מי שמנהל את הכל זה אבא שלי. אני תמיד אומר תודה שזכיתי באבא הזה. אנחנו עושים את זה בהרגשה כיפית וחופשית, העשייה שממלאת אותנו. הקלטתי כבר שלושה שירים ואנחנו אפילו לא מרגישים את הקטע של לבוא מאילת למרכז, נכנסים לאוטו ובאים. הגעתי מאילת במיוחד בכל פעם שיש הקלטות או הופעות או להצטלם".

"אני אשמח אם אגיע לחו"ל, זו אחת השאיפות שלי בתחום"

-מה לגבי מעבר למרכז?
"אנחנו חושבים על לעבור כל המשפחה כי לעבוד מפה זה קשה. צריך להיות קרוב למרכז. הנסיעות זה קשה וגוזל מאיתנו שעות וימים. אם השיר הזה יצליח אז תהיה סיבה לעבור למרכז".

-הסגנון של השיר הזה מתאים לרדיו, להופעות, לקהל?
"כזמר בלדות אני משתדל להעביר לקהל את מה שאני מרגיש וחווה תוך כי השיר, את הרגש והעוצמה. אני משתדל לרגש אנשים וגם לשמח. אני מאמין בשיר הזה שיצליח להיכנס לרדיו. התחברתי אליו מהרגע הראשון ויש לי אמונה ורצון, שזה הבסיס לכל דבר בחיים. אם נרצה - הכל יכול לקרות. לפעמים חלומות מתגשמים".

-אולי אתה זמר שהסגנון שלו יותר מתאים לעולם מלארץ?
"אני אשמח אם זה יגיע גם לחו"ל. זה כבוד וזה אחת השאיפות שלי בתחום. אני רוצה קודם לראות מה אומרים בארץ, לראות מה התגובות, איך אנשים יסתדרו עם השיר. זה מאוד מותח, אם יאהבו או לא יאהבו, כמו לחכות לראות אם עברתי שלב בכוכב נולד. אחרי התוכנית אני חייב להראות את עצמי עם שירים שלי. מסקרן ומעניין אותי איזה כיוון אתפוס, אם בכלל אתפוס כיוון".

"אני לא מגיע עם ציפיות אבל מקווה שיהיה בסדר"

-רק שלא תתאכזב.
"אני לא מגיע עם ציפיות אבל מקווה שיהיה בסדר. אני מאמין שיהיה בסדר. כרגע אנחנו עובדים על שלושה שירים. הסינגל הראשון יוצא בקרוב. אני משתדל יותר ליהנות מחוויית ההוצאה של השיר ומחכה לראות מה יקרה".

-והופעות?
"אחרי כוכב נולד יצא לי להופיע בבנייני האומה בירושלים בטקס של משרד החינוך. זו היתה הופעה מרגשת כי בסוף המופע שרתי את 'התקווה והצטמררתי. הופעתי גם בחיפה ובמרכז, ניסיתי שירים, אבל רוב הזמן התעסקתי בעבודה ועשייה".

-עם מי אתה בקשר מכוכב נולד?
"הבעיה היא שאני גר רחוק. היינו קצת בקשר ולאט לאט זה דועך. אני לא מעודכן לגבי מה עושים החבר'ה האחרים. גם לא מיהרתי. עבדנו לאט ובטוח וקשה ועם כל הקושי זה כיף ואני שמח".

-מה הרגע שאתה זוכר מהעונה?
"את ההודעה על הכניסה לנבחרת, שאתה מנסה לעכל את אותו רגע שעברת".

-לאחל לך גם הצלחה בבגרויות? בצבא?
"נקווה שגם בזה יהיה בסדר. מבחינת הצבא עברתי רק צו ראשון כי אני צעיר אז עוד אין כיוון".

"כי בא הזמן"

"כי בא הזמן, לפקוח עין ולראות, את הנופים המתחדשים עכשיו בינינו, את הפרטים, אפילו הקטנים ההם שנשתכחו כשהשתנינו

פזמון: כי בא הזמן, שנשרטט לנו ימים, יפים כמו שידענו אז בראשיתנו, שנתאהב שוב מחדש וניתמם כמו הילדים שבתוכנו

כי בא הזמן, אִמרי שאת עודך זוכרת את המגע המצמרר, את המבט, ולא, אינני ממהר, בדמיוני אני חוזר, תמיד לַרגע בו ידעתי שזו את

כי בא הזמן שנעורר סודות כמוסים, לאהבה פנים רבות ואת יודעת איך להצית געגועים צורבים, עדיין בנפשי רק את נוגעת

פזמון: כי בא הזמן...

>> תכירו את יחיאל נהרי, הפייטן והאקס של ברי סימון מהאח הגדול