מופע האימים של רוקי - Time Warp (תמונת AVI: רדי רובינשטיין)
פריצת גבולות מיניים ומגדריים. אגם רודברג ב"מופע האימים של רוקי" | תמונת AVI: רדי רובינשטיין

המחזמר "מופע האימים של רוקי" עולה על הבמות בישראל, בהפקת "הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין", החל ממוצאי שבת הקרובה, בבימויו של שוקי וגנר ובהשתתפות תלמידי שנה ג' של בית הספר, כאשר בתפקיד הנשי הראשי של ג'אנט, משחקת אגם רודברג.

העלילה דומה למקור: ג'נט ובראד, זוג צעיר וטרי, נקלע לסערה ומגיע לטירה משונה, בה מנסה ד"ר פרנק'נ'פורטר, מדען מוטרף וטראנסווסטייט, ליצור איש מלאכותי ושרירי בשם "רוקי הורור". על הזוג עוברות חוויות מסתוריות וארוטיות נועזות במיוחד, כולל "קרוסים" מיניים. ההתרחשות נועזת, מטלטלת את הזוג ולוקחת אותו אל עולמות אחרים, כוללת דמויות קיצוניות ותלבושות צבעוניות, ומלווה בלהיטי רוק ופופ שהפכו ללהיטים, כמו "Time Warp" ו-"Transvestite".

המחזמר, הסרט, הפולחן

המחזמר "מופע האימים של רוקי", שהוצג לראשונה בלונדון לפני 40 שנה, הוא מעין פרודיה קומית וסקסית על סרטי האימה וה"בי מוביז" שהפכו ללהיטי שוליים בשלושת העשורים שקדמו לו. "The Rocky Horror Show", שעלה על הבמות לראשונה בשנת 1973 ב"ווסט אנד", מביא את סיפורו של זוג נשוי וצעיר,

בשנת 1975 צולם סרט שהתבסס על המחזמר, בשם "The Rocky Horror Picture Show", בכיכוכבם של טים קארי וסוזן סרנדון. הסרט, שהיווה גם הוא פרודיית אימה-קומית ונוטפת סקס, על סרטים כמו "פרנקנשטיין" ו"קינג קונג", הפך לסרט פולחן. גם 38 שנה אחרי צאתו לאקרנים, "רוקי הורור" עדיין מרתק מעריצים ברחבי העולם, וזכה בתואר "הסרט המוצג במשך התקופה הארוכה ביותר אי פעם", כיוון שהוא עדיין מוקרן באופן פולחני ברחבי העולם.

שירים מתוך המחזמר והסרט הפכו כאמור ללהיטים בפני עצמם, שעדיין מנוגנים במסיבות סבנטיז ואייטיז. בנוסף, הטירוף הפולחני סביב "רוקי הורור" יצא מאולמות התיאטרון והקולנוע, ועד היום נערכים ערבי "רוקי" ברחבי העולם, וגם בישראל, על ידי מעריצים שמשחזרים סצנות מהסרט עם השירים והתלבושות.

ההפקה הישראלית

כמיטב המסורת של ערבי "רוקי", גם בסטודיו הקהל יהווה חלק בלתי נפרד מההצגה, ובכניסה יחולקו ערכות מיוחדות.

היוצרים: דניאל אפרת חיבר נוסח עברי לטקסטים ולשירים של ריצ'ארד אובראיין, שזכו לניהול מוזיקלי של רמי אוסרווסר. בימוי: שוקי וגנר. מנהלת אמנותית: לילך סגל, כוריאוגרפיה: אביחי חכם, ע. כוריאוגרף: זוהר שגיא, תפאורה: ניב מנור, תלבושות: מאיה מידר מורן, תאורה: אורי מורג, הדרכה קולית: דוקי עצמון.

תלמידי הסטודיו הנוספים המשתתפים במחזמר: אבינועם בן נחום, נדב לאור, אלעד אטרקצ'י, עמית אפשטיין, גל אמיתי, שפי מרציאנו,  תום אנטופולסקי, נצר חריט, נטע טמשה, שגיא הלפרין. במקהלה שרים: מור שרון, חנן שוורצברג, רועי ויינברג, אדם הירש, מיכל אבו, ליאור בלאוס, כינר דר, טל אידיסיס, מוריה בן הרוש, תמרי שחר.

הנגנים שמלווים את המופע: ירון אבן איגנשטיין בקלידים, יונתן קליין בסקסופון, עידן פרידמן בתופים, גיא לנדאו בגיטרה, עמית שטריקר בגיטרה בס.

בכורת "מופע האימים של רוקי" בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, תתקיים במוצאי שבת 21.9 ב- 21:00, ובכל ערב ב 21:00 עד ל- 12.10 (ימי שישי ב 14:00). ב 25.10 ערב שמחת תורה הצגה ב 14:00. כתובת אולם המופעים של הסטודיו - רח' חנוך 19 תל אביב. מחיר כרטיס: 90 ₪. לכרטיסים: 03-6886514.

מופע האימים של רוקי (צילום: רדי רובינשטיין)
חוויות מיניות מסעירות. אגם רודברג וחברים ב"מופע האימים של רוקי" | צילום: רדי רובינשטיין

מופע האימים של רוקי (צילום: רדי רובינשטיין)
זוג טיפוסי שנקלע לסערה. אגם רודברג ב"מופע האימים של רוקי" | צילום: רדי רובינשטיין

מופע האימים של רוקי (צילום: רדי רובינשטיין)
בטירוף. "מופע האימים של רוקי" | צילום: רדי רובינשטיין