שבוע סוער מתחיל בבית האח הגדול, אחרי ההדחה הלא צפויה של מעיין בוזגלו חודדה ועזיבתו של בעלה מוטי חודדה יחד איתה את בית האח הגדול. זה הזמן לעודד את רוח הדיירים בבית במהלך השבוע בעזרת כמה שירי השכמה מקפיצים ומגניבים.

אז אומנם על האח הגדול ההמלצות שלנו לא משפיעות (בינתיים), אבל את ההמלצות שלכם בטוקבקים אנחנו בהחלט קוראים (ראו למשל יום רביעי) אז תמשיכו לשלוח רעיונות מדליקים, ובנתיים קבלו את ההמלצות שלנו לשבוע הקרוב.

יום שני

שיר פרידה – שלמה ארצי
בעקבות ההודעה הדרמטית והפרידה ממעין ומוטי חודדה את הבוקר כדאי לפתוח בשיר פרידה של שלמה ארצי(כאן דווקא בביצוע של אריק סיני) וכמו שהשיר אומר: "זה שיר פרידות, תמיד אומרים בין השורות, שכמו חידות, פרידות גם הן אינן פתורות" נשאר לראות איך הפרידה הזו תשפיע על דיירי הבית.
ולמכורים הכבדים: תמיר גל שר "מעיין" בראיון ברדיו.

יום שלישי

Queen - The Show Must Go On
יום שלישי הזה הוא ה-1.12, יום האיידס הבינלאומי. לשם ההזדהות אנחנו היינו פותחים עם להקת קוין שסולנה, פרדי מרקורי, נפטר מהמחלה. חוץ מזה השיר הזה מסביר טוב מכל שכמו בחיים גם בבית האח הגדול: ההצגה חייבת להמשך.

יום רביעי

משה פרץ -כל בוקר
אתם המלצתם בטוקבקים על השיר של משה פרץ "כל בוקר" ואנחנו אומרים למה לא? "כל בוקר באותו מקום" שר משה פרץ. וגם הדיירים שלנו מוצאים את עצמם כל בוקר באותו מקום. ככה זה. שיגרה.

יום חמישי

G. Love and Special Sauce- My Baby's Got Sauce
הגיע זמן להקדיש שיר לג'י שמש. אחרי שבסוף השבוע האחרון היא חגגה יום הולדת, והכריזה בחדר האח הגדול שהיא הולכת להיוולד מחדש כג'י מאופקת יותר. ושהאיפוק הזה יעזור לה בוודאי גם בזוגיות. מאופקת או לא, בין חיקויים של דיירי הבית למניקור אפשר לראות שיש בה משהו , איך השיר אומר את זה? My baby's got sauce . או בשפה שגם חודדה תבין, יש לה פלפל לבחורה הזו. 

יום שישי

משינה - מי יודע מדוע ולמה לובשת הזברה פיג'מה
שיר מעולה לסיכום השבוע שתמיד עושה מצב רוח טוב.וגם עם מוסר השכל: את המחלצות כדי לשמור לימים בהם משודרת התוכנית, בשבת אפשר להשאר בפיג'מה. אנחנו ב mako live לא מקפידים על קוד של לבוש.

יום שבת

Counting Crows - Long December
סוף השבוע הראשון של חודש דצמבר. ובוקר שבת זה זמן מעולה לציין את זה עם השיר המקסים של ה"קאונטינג קרואוז". אם יתחיל להיות קריר בבית האח הגדול, אולי השיר הזה יחמם אותם.

יום ראשון

תיסלם - בוקר של כיף
שבוע חדש שמתחיל בבוקר של כיף, הבוקר שלפני ההדחה.(כל אחד והכיף שלו, נכון...) תהנו מזה כל עוד אתם יכולים.ותיסלם עליכם.