רוברטו בן שושן מחייך (צילום: ראובן שניידר )
"אני רוצה לשחזר את ההצלחה ההיסטורית". רוברטו בן שושן | צילום: ראובן שניידר

להקת הבנים הישראלית "הגיימבויז" שפעלה בעשור הקודם, צפויה לחזור בקרוב לפעילות בהרכב חדש. רוברטו בן-שושן, מנהל סוכנות "רוברטו", שהקים וניהל את הלהקה החליט להקים אותה מחדש שבע שנים אחרי הפירוק, ומינה את אביחי לוי, שהיה חבר בהרכב המקורי, למנהל הגלגול השני של הלהקה. כבר בשבוע שעבר החלו לוי ובן שושן באודישנים שנועדו למצוא את החברים הנכונים והמוכשרים ביותר ל"גיימבויז 2".

אולי זה האיחוד של "היי פייב", אולי ההצלחה של "וואן דיירקשן" ואולי הטרפת סביב ההופעות של ה"בקסטריט בויז" בסוף החודש הבא, ואולי העובדה שה"גיימבויז" זכתה בזמנו פעמיים בתואר "להקת השנה" של ערוץ הילדים, למרות שיהיו כאלה שיאמרו שלא הותירה מאחוריה חותם מרשים של להיטים שנכנסו לקלאסיקה של הפופ המקומי.

עוד ב-mako מוזיקה:

"הגיים בויז היו להקה שהניבה הצלחה היסטורית בישראל ואני רוצה לשחזר את ההצלחה הזו", אומר רוברטו בן-שושן. "יש מקום בארץ ללהקה כזו, כמו שבכל מדינה בעולם זה עובד בענק, אני מחפש חמישה מוכשרים שיהיו לפחות כמו החבר'ה הקודמים".

"השאיפה היא לעשות מוזיקה איכותית, ולבנות ביחד משהו ייחודי"

"הלהקה תוקם בחודשיים הקרובים, לאחר שנסיים את האודישנים בעוד שני מוקדים בארץ, באר שבע וחיפה, ונשב ונבחר בקפידות את החמישייה הבאה", אומר אביחי לוי. "האודישנים האחרונים היו בתל אביב בקולנוע זמיר לפני כשבועיים, הגיעו בנים מוכשרים, והעברנו כמה בודדים לשלבים הבאים".

-מה אתם מחפשים בחברי הלהקה?
"שלפני הכל יידעו להסתדר כקבוצה, שהדינמיקה ביניהם תהיה טובה, שיבינו שהצלחה כקבוצה, זאת ההצלחה שלהם כלהקה, אני מחפש בנים שיודעים לשיר טוב, בנים שנושמים מוזיקה, שיודעים גם לנגן על גיטרה, או פסנתר, בנים שיודעים לרקוד, ומלאי כריזמה, שיש להם רצון להצליח ולהתקדם בתחום המוזיקה בארץ. הם הולכים לעבוד קשה מאוד, כי רק ככה מצליחים. השאיפה היא לעשות מוזיקה איכותית, ולבנות ביחד משהו ייחודי".

אביחי לוי (צילום: ערן לוי)
"אתרום להם מהניסיון שלי כחבר הלהקה הקודמת, אדע לנווט אותם מבחינת מה עוד ומה לא". אביחי לוי | צילום: ערן לוי


 
-במה "גיימבויז 2" תהיה שונה מ"גיימבויז" המקורית?
"אני חושב שב'גיים בויז' היה לנו קצת יותר קשה להגיע לקהל הרחב, לגעת באנשים שהם לאו דווקא בני נוער, כי לפני שבע שנים הרשתות החברתיות לא היו מפותחות כמו היום. היום קל יותר להגיע לאנשים, לגעת בהם, לתת להם יותר מידע דרך טכנולוגיה מתקדמת כמו אפליקציה. חשוב לי שהלהקה של היום תהיה יותר עם נוכחות על הבמה, זאת אומרת בוויז'ין שלי , אני רואה בנים ששרים ומנגנים בו זמנית, ושבאלבום הראשון יהיה שיתוף פעולה אחד עם השני, בכתיבה של השירים ובהלחנה, משהו שיגיע מהם, מבפנים, ככה מי שבחוץ יוכל להתחבר אליהם מהמקום שלו. אין לי ספק שהלהקה שתוקם תהיה מקצועית, נכונה לתקופה, והולכת להיות מושמעת בכל בית ישראל".

-היית שם בעצמך.
"אני זוכר את האינטנסיביות שהייתה בלהקה, שלא היינו נחים וכל הזמן חושבים איך ליצור ביחד ואיך להתקדם, עבדנו ממש קשה, היו לנו חזרות ריקוד מהבוקר ועד הלילה, הופעות ברחבי הארץ, היינו נורא מגובשים ועם מטרה אחת בעיניים, להצליח. לכן הם הולכים להיות הבייבי שלי, וכמו כל אבא ששומר על הבנים שלו, אתן להם את כל הידע הרחב שיש לי במוזיקה, ואתרום להם מהניסיון שלי כחבר הלהקה הקודמת. אדאג לגיבוש שלהם, לעבוד כקבוצה. השאיפה שלי כמנהל היא שהלהקה תגיע לתודעה ציבורית טובה יותר מעבר, שכל אחד יוכל להתחבר אליה".

"שכולם יידעו שיש כאן מקום ללהקת בנים"

-מה הם ירוויחו מזה אישית?
"לי אישית זאת הייתה חוויה מעשירה מאד, למדתי המון על עצמי כנער בתקופת ה'גיימבויז', הרווחתי חברים מדהימים בדרך, התפתחתי מאד במוזיקה, זאת הייתה חוויה שלעולם לא אשכח, ואין מאושר ממני לנהל את הלהקה החדשה. אני אדע מה יעבוד יותר ומה פחות, אדע לנווט אותם כדי שקודם כל יהיה להם נוח ונכון לעשות את הדרך בצורה שתרגיש להם הכי טוב שאפשר".

-עד לאן אתם שואפים להגיע?
"אני לא בא להוכיח שום דבר. כשאתה מאמין במשהו ואתה עושה אותו עד הסוף, אין סיבה שהוא לא יצליח. יהיה אלבום, יהיו הופעות, השאיפה שלי בסופו של דבר היא שכולם יידעו שיש כאן מקום ללהקת בנים, והנה, היא עושה גם מוזיקה טובה, אני רואה הכי רחוק שיש, גם חו"ל, שיתופי פעולה עם אמנים מוערכים בארץ, יש למה לצפות".

*האודישנים הבאים ל"גיימבויז" יתקיימו ב"מרכז הצעירים" בבאר שבע ביום חמישי הבא ה-26.6, בשעות 14:00-16:00 ובהמשך בחיפה. על הנבחנים להכין קטע שירה (בית ופזמון).