ניקוי רעשים 14: סם סמית' יעבור ניתוח במיתרי הקול

ניקוי רעשים 13: מה שלומה של ג'וני מיטשל?

  • זה רשמי, לורד הפכה לאחת מהרויאלס: פסל שעווה יוקרתי בדמותה הוצב במוזיאון מדאם טוסו והכניס את הזמרת הטינאייג'רית רשמית למועדון של הכוכבים הגדולים. יצא להם לא רע, רק טיפה שזוף מדי ו...מלחיץ:
 
  • בשבוע שעבר סיפרנו לכם עד כמה פרינס נרעש מהמתרחש בבולטימור סביב מות הצעיר פרדי גריי: הוא כתב שיר על הנושא, והרים ערב מיוחד לכבוד העיר מוכת המהומות. השבוע השיר הזה נחשף, והוא מרגש ומעצים במיוחד. בולטימור, גם אנחנו איתך:
 
  • מעתה קניה ווסט הוא כבר לא זה שנשר מהקולג' - הוא רשמית דוקטור. קניה קיבל השבוע תואר של כבוד מהאוניברסיטה לאמנות בשיקגו, והוא כל כך התרגש מהמעמד, שהוא אפילו חייך:
 
  • ואגב, את הקטע המדהים הזה שרץ ברשת ראיתם? 
 
  • כשהופעה של קניה ווסט הוכרז כאחד מהמופעים המרכזיים בפסטיבל גלסטונברי הוותיק לשנה זו, זה עורר מחאה של עשרות אלפי בריטים שחתמו על עצומה כנגדו. מה אותם מעריצים יגידו על ההופעה של סטיבן הוקינג בפסטיבל? כן, אותו פרופסור הוקינג שאתם חושבים עליו יגיע לפסטיבל על כסא הגלגלים הידוע שלו, הישר אל אזור הילדים של הפסטיבל. לא ממש ברור מה הוא הולך לעשות שם. אולי הוא ישיר את הגרסה שלו לשיר של מונטי פייתון? 
  • מארק רונסון ממשיך להיות אפטאון פאנקי בקליפ החדש מהאלבום האחרון שלו, "Feel Right". תודו שהייתם מתים להיות מגניבים כמו הילד-ראפר הזה:
 
  • בריטני, מאחורייך: בחודשים הקרובים בריטני תסיים את סדרת ההופעות הארוכה במיוחד שלה בלאס ווגאס, ונראה שמי שפחות או יותר תחליף אותה שם היא ג'ניפר לופז. "התכוננתי לרגע הזה כל חיי", הזמרת אמרה השבוע בראיון. זה הזמן לקבוע טיסה לווגאס בינואר 2016.

  •  אם ראיתם לאחרונה את הסרט הקלאסי "מי הפליל את רוג'ר ראביט?", בטח שמתם לב שהכוכבת המצויירת ג'סיקה ראביט ממש מזכירה לכם מישהי. לנה דל ריי אימצה לעצמה תדמית סקסית, קלאסית ווינטג'ית שמאוד מזכירה את הדמות המצוירת, וכעת היא גם מודה שג'סיקה ראביט היתה השראה גדולה עבורה. השבוע דל ריי שרה את "Why Don't You Do Right", אותו שיר שג'סיקה שרה בסרט. הפנטזיות המצויירות שלנו סוף סוף התגשמו:
 
  • תתחילו להתרגש: האלבום התשיעי של רדיוהד, עליו הלהקה עובדת כבר כמה וכמה חודשים, נמצא בשלביו הסופיים וככל הנראה עובר מיקס בימים אלו. מה גורם לנו לחשוב כך? המפיק הוותיק נייג'ל גודריץ', שעובד עם הלהקה על האלבום החדש שלה, פרסם השבוע תמונה מהאולפן וכתב שהוא עושה מיקס לאלבום של אנה וינטור - שהיא העורכת הראשית הוותיקה של מגזין ווג ולמיטב ידיעת העולם לא עובדת על אלבום כרגע. אז לא באמת ברור על מה גודריץ' עובד כרגע, אנחנו מאוד מקווים שלא עלינו. אחרת נבכה כמו הילדה שעבדו עליה שתפגוש את אמא שלה.
 
  • בינתיים, סולן רדיוהד תום יורק מככב ברחבי העולם בהקשרים הזויים. תחילה מצאו את פניו על עטיפת ספר איראני לבעיות במיניות, ובהמשך השבוע התגלתה פרסומת אוקראינית בכיכובו לתרופות לאינסומניה, עייפות, בעיות עור, כאבי ראש ובעיות נוספות. אז בכל העולם יודעים כבר מהו הפיתרון האמיתי לכל הבעיות שלנו: אלבום חדש של רדיוהד. אתם עובדים עליו נכון?
  • בעוד אנחנו מעכלים את הממצאים החדשים וההיכרות המחודשת והמעמיקה עם חייו של קורט קוביין דרך הסרט "Montage of Heck", בימים אלו עובדים על סרט נוסף על קורט קוביין, אך לא על חייו אלא על מותו. הסרט "Soaked in Bleach" יגולל את תיאוריית הקונספירציה שטוענת שקוביין נרצח על ידי אשתו, קורטני לאב. זאת למרות שב-"Montage of Heck" מוצגות כל הראיות לכך שהוא התאבד, אך במחשבה שניה קורטני היתה מעורבת ביצירת הסרט. לא יודעים מה לחשוב? צפו בטריילר: 
 
  • מאק דמארקו יגיע לישראל בחודש הבא להופעה שכבר עשתה סולד אאוט לפני כמה שבועות, ומסתמנת כאחת מרגעי השיא לאינדי הישראלי בקיץ הקרוב. לא בטוחים למה זה מרגש כל כך הרבה אנשים? השבוע מאק הוציא שיר חדש לקראת מיני אלבום חדש, שיסביר לכם בדיוק למה: 
  • עם מעריצים כאלה מי צריך אויבים: כולנו זוכרים את סטן המעריץ של אמינם שהתאבד כי הראפר לא ענה לו. המעריץ הזה של דרייק למד מהטעויות של סטן והוא לא מתכוון לשבת ולחכות, הוא מתכנן למצוא אותו, ו...לרצוח אותו? האם דרייק הוא ג'ון לנון של 2015? שמישהו יתקשר לחברת האבטחה של דרייק. מבטיחים לספק לראפר היהודי מקלט בטוח בישראל במידת הצורך. 
  • מקנאים בכל מי שהולך לראות את בלר מופיעים בקיץ הקרוב עם האלבום החדש ושלל הקלאסיקות הגדולות שלהם? הנה עוד סיבה לקנא - סיבוב ההופעות של ענקי הבריטפופ יכלול גם ליין מיוחד של גלידות בלר. הטעם? וניל עם נגיעות אוכמניות. נמסים מכם בלר.
  • בצד השני של ממלכת הבריט פופ דובר השבוע על איחוד נוסף, אך לא ברור אם זה האיחוד שציפינו לו. שמועות על כך שחברי להקת אואזיס מתכננים איחוד צפו השבוע, עם בעיה אחת: נואל גאלאגר לא בתמונה. הריב בין נואל לאחיו וחבר הלהקה ליאם הוא אחד הריבים הידועים לשמצה בתרבות הרוק הבריטית, שמונע מהמעריצים הרבים של אואזיס לזכות ולראות את הלהקה קמה לתחייה. אפילו פול מקרטני דחק בחברי הלהקה השבוע ואמר לחברי הלהקה: "תתאחדו כבר ותעשו מוזיקה טובה יחד". כנראה שלפול יש חיבה יתרה לאגו מוגזם, כי המתחרה הכי רציני של נואל גאלאגר בתחום הזה הוא כנראה קניה ווסט.

  • התמכרות מוצדקת לסופ"ש: האתר הזה יהפוך כל דבר שתקלידו למקצב תופים. נסו לכתוב "Snoop Dogg", יוצא אחלה ביט.

  • התמכרות פחות מוצדקת לסופ"ש: כריס מרטין וחבריו ללהקת קולדפליי רוצים שתדעו את הכרונולוגיה המלאה של הלהקה, והשבוע הם פרסמו אתר שלם שמוקדש לטיימליין שלהם, בו תוכלו לראות איפה היתה הלהקה בכל שלב בדרכה. תודה, לא הייתם צריכים. 

הפינה של טיילור

  • טיילור חשפה השבוע שההשראה לשיר "You Are In Love" מאלבומה האחרון היתה לא אחרת מחברתה הטובה והאישה שמאחורי הסדרה "בנות", לינה דנהאם. מערכת היחסים החזקה של לינה עם גיטריסט להקת Fun, ג'ק אנטונוף, ריגשה את טיילור מספיק כדי שתכתוב עליה. 

  • בין ההשראות הנוספות של טיילור סוויפט תמצאו גם שירים של אד שירן ובון איוור. טיילור השתתפה השבוע בפרויקט של הרולינג סטון בו היא סיפרה על כמה מהשירים שהכי השפיעו עליה. היא כתבה על השיר "You're So Vain" של קרלי סימון, על להקות הרוק על גבול האימו דאשבורד קונפשיונל ו Jimmy Eat World (זוכרים את "The Middle"? זה היה להיט!), ואיך לא, על שיר הראפ האהוב עליה (ועלינו) בכל הזמנים - "Backstreet Freestyle" של קנדריק לאמאר. 

  • ויתכן שבקרוב גם קלווין האריס, החבר הנוכחי שלה, יצטרף לרשימה: טיילור היתה השבוע בהופעה של הדיג'יי ונצפתה רוקדת ונלהבת במיוחד.