אייל גולן מדבר לראשונה מאז הגירושין (תמונת AVI: חדשות)
נשיקה על השפתיים. אייל גולן | תמונת AVI: חדשות

יש דברים שלא קל לנו לומר אחד לשני. אם זה מתוך מבוכה, או משום שהם נוגעים בנקודות רגישות. נבוכים? לא רוצים לריב? מחפשים את הדרך הקלה לצאת מכל סיטואציה? ריכזנו לכם כאן, במיוחד לט"ו באב, שמונה שירים שיעבירו את המסר ויעזרו לכם להתחמק מכל סיטואציה רגישה ולנטרל כל מתח. אחרי הכל בשירים – זה נשמע יותר טוב, נשמע לכם מוכר.

"תני לי נשיקה על השפתיים"
אתה בעניין של לזרום ולקדם עניינים, ומחפש את הדרך הכי מהירה לשבור את המבוכה? אם לא הצלחת להגיד לבד מה אתה רוצה, אייל גולן יעזור לך לעשות את זה. יותר ברור מזה אין. צא לדרך.
אייל גולן-יפיופה

"יש לו רק סקס במוח לא נותן לך מנוח"
את מנסה לדבר איתו על היום שהיה לך בעבודה והוא מושך אותך בעדינות לחדר השינה? זה מתסכל אותך, אבל הוא תמיד אומר את המילים המדויקות ואיכשהו את נכנעת אליו עוד פעם, כבר לא מתפלאת שהוא לא מתקשר למחרת. הגיע הזמן לעורר אותו,בפעם הבאה שהוא נכנס אליך הביתה השמיעי לו את השיר הזה. אם גם זה לא עוזר, אולי מקלחת קרה כן.
מופע הארנבות של ד"ר קספר - סקס

ברי סחרוף, ז'אן-ז'ק גולדברג (צילום: רועי ברקוביץ')
מפנה מקום. ברי סחרוף | צילום: רועי ברקוביץ'

"ואם תהיי לגמרי שלי, לא ישאר מקום בשבילי"
הדרך החיננית להגיד שאתה צריך ספייס. אחרי שויתרת על ערבי חמישי עם החב'רה, על 3 מדפים בארון, ו-2 בחדר האמבטיה, אם היא עדיין טוענת שאתה לא מקדיש לה מספיק זמן ומקום, הגיע הזמן לשלוף את הנשק הסודי- ברי סחרוף. מניסיון, אין בחורה שלא מקשיבה לברי.
ברי סחרוף - מפנה מקום

"ואולי נדבר, ואולי נתחבק, ואולי יהיה כמו פעם"
אתם נפרדים וחוזרים. חוזרים ונפרדים. החיים עוברים כמו ד'זה וו של און ואוף. ריגושים הם הדלק שלה, אבל אתה פחות בעניין של דרמה,ויותר בעניין של חיים רגועים, כמו שהיו לכם פעם. ברגע של ייאוש, כל מה שנותר לך לעשות זה או לתת לה ללכת ולחזור על הריטואל הקבוע, או להקדיש לה את השיר הזה ולקוות שהיא תבין
ג'נגו - כמו פעם

אין תמונה
היכנסי כבר לאוטו וניסע. מאיר אריאל ז"ל

"בואי נצא מהסרט, הזה תפסיקי לבכות"
זה לא שאתה לא מוכן לדבר איתה שוב ושוב על מה שעשית לא בסדר, פשוט הסצנות הפומביות האלו , זה לא בשבילך. וגם לא הבכי הזה. איך היא לא מבינה שאתה לא מסוגל לראות אותה בוכה? אולי השיר הזה יעזור לך לעשות לה סדר. אם המסר עובר חזק מדי, והיא שוב מתחילה לבכות, אתה תמיד יכול לומר שלא התכוונת לכלום. רק ציינת 10 שנים למותו של מאיר אריאל.
מאיר אריאל - היכנסי כבר לאוטו וניסע

"תגיד לי , האם אתה שמח, כמו שאני שמחה?"
את אוהבת אותו. בזה אין לך ספק. מאז שהכרת אותו, כל עולמך אושר. הבקרים נפתחים עם חיוך ועולמך מרגיש מלא יותר. רק ספק קטן מנקר בך: האם גם הוא מרגיש כמוך? לימדו אותך שיש דברים שאסור לשאול, בטח שלא יותר מפעם אחת. מי שישאר אדיש להקדשה של השיר הזה, כנראה שכבר ישאר אדיש לנצח, ראי הוזהרת.
אתי אנקרי - אהבה גדולה

"לא אשאל אותך מדוע, לא אחריד את בדידותך"
הגבר שלך נוטה לזעוף ולהסתגר בשתיקותיו ואילו את רק רוצה תקשורת בריאה ולהבין מה עובר עליו. קראת את "נשים ממאדים וגברים מנוגה" אבל ההבנה של הפערים הגבריים- נשיים לא מספקת אותך, את רק רוצה להבהיר לבן זוגך היקר, שאת שם בשבילו, מתי שהוא רוצה, ושידבר איתך לעזאזל. הבעיה היא שבדיוק עכשיו אי אפשר להתקרב אליו. שירתה העדינה של אלברשטין ברקע, תעביר את המסר ותהפוך גם אריה זועם לחתול מתפנק.
חוה אלברשטיין - אדבר איתך

"היא לא העיפה בו מבט, אך לו זה לא היה אכפת"
אתה מאוהב בה לגמרי, סוגד לאדמה שהיא דורכת עליה. מבחינתה אתה אוויר,אבל לך לא אכפת. אתה מוכן להמשיך ככה שנים. אז בוא נחסוך לך את ההמתנה בעזרת מבחן "פנקס הקטן". הקדש לה את השיר. אם זה לא מרגש אותה, היא לא קשה להשגה, פשוט אין לה לב.
ששי קשת - פנקס הקטן