"ההצלחה שלי מפתיעה והיא כתוצאה מדברים שקרו במקרה", אומר נתן גושן, אחד הזמרים והיוצרים שעשו בשנה האחרונה את הפריצה הגדולה שלהם עם להיטים כמו "כל מה שיש לי" ו"איפה את". "למשל, הגעתי לפגישה ב'טדי' עם לירן דנינו, שהוא חבר שלי, שכתבתי לו את השיר הראשון שלו 'עדיין ריק', והם שאלו אותי אם אני כתבתי אותו. אמרתי להם שכן והם ביקשו לשמוע עוד שירים שלי. שרתי להם, והם החתימו אותי, לגמרי כמו בסרטים".

"כשהשיר 'כל מה שיש לי' נכנס לפלייליסט של גלגלצ והבנתי שהולכים להשמיע אותו הרבה הייתי בהלם", מספר גושן על הרגע בו הבין שמשהו השתנה. "הייתי מאושר וכל כך התרגשתי, אפילו בכיתי, אלה דמעות של התרגשות, אחרי שנים שאתה מחכה, פתאום אתה שומע את עצמך וזה מרגש".

על הפעם הראשונה שזיהו אותו ברחוב אומר גושן: "ניגשה אלי מישהי ושאלה אם אני הזמר החדש עם הכוכבע שהוא דתי ולא דתי. אז אני יהודי, שומר שבת, שומר מצוות, מתפלל".

על תופעת ההערצה הוא אומר: "לא צריך להעריץ אותי. אני בסך הכל עושה מוזיקה, כי זה הדבר שאני אוהב לעשות. אני מרגיש שנולדתי לזה".

"הייתי הילד הבעייתי והלא יוצלח אז המסר שאני רוצה להעביר זה שגם אם אתה הכבשה השחורה של הבית - תרדוף אחרי מ שאתה רוצה לעשות, כי יש מצב שזה מה שטוב לך".

*נתן גושן יופיע בים 22.8 בזאפה תל אביב. כל הכרטיסים נמכרו.

>> עידן עמדי בשיר אהבה חדש: "אלייך"