שי גבסו הוציא לאחרונה את אלבומו הרביעי, "כל הימים", המתעד, בין היתר, את החזרה שלו בשאלה והפרידה מאשתו. האלבום כולל שירים שהוציא בשנה האחרונה כמו "אין לי מילים", "כל הימים", "אני צריך להחליט""תבואי" ו"אני אחצה את הכאב הזה לשניים".

אחרי שהחל לחשוף את נטיותיו המיניות ואמר משפטים כמו "הייתי עם כולם" ו"לא הייתי בשום ארון", כעת גבסו מגיע לאולפן התוכנית "פלייליסט" בערוץ 24, כדי להבהיר את יחסו לדת ולבורא עולם. "היחסים שלי עם הדת לא טובים, אבל עם אלוהים זה משהו אחר. עם הדת לא טובים, עם אלוהים הכל בסדר גמור", הוא אומר לג'ייסון דנינו הולט ואילנה ברקוביץ'. "אני לא חושב שזה צריך להיות", עונה גבסו בתשובה לשאלה אם הוא שומר מצוות.

"עשר השנים האחרונות היו כמו חלום כזה", אומר גבסו, כשהוא מתבקש לסכם את העשור שעבר בין העונה הראשונה של "כוכב נולד" בה הגיע עד לגמר ההיסטורי בניצנים, עם נינט טייב ושירי מיימון, לבין הוצאת אלבומו הרביעי, ומוסיף: "מה הייתי עושה אחרת? הייתי מוציא יותר אלבומים".

אילנה ברקוביץ': ארבעה אלבומים זה הרבה, אבל מה עצר בעדך?
"מה עצר בעדי? הלכתי לגור בקרוואן בירודלים, למדתי בישיבה, ריחפתי".

ג'ייסון דנינו הולט: אתה מייצר המון רעש.
"זה באמת מוזר לי. אם יש ראיון אני מתבטא, אני מדבר. אתמול אמר לי המטפל שלי 'יש בך אש'".

בהמשך ביצע גבסו את השיר "תבואי" מתוך האלבום החדש.

 

הראפר לוקץ' מוציא אלבום קצר בשם "ירון ברובינסקי"

אורח נוסף באולפן הוא הראפר לוקץ', שכהרגלו מגיע עם המון הומור, ומוציא אלבום קצר חדש בשם "ירון ברובינסקי". ויש לו גם הסבר לבחירה הלא רגילה: "לפני כמה חודשים השתתפתי בתוכנית שירון ברובינסקי היה המנחה שלה, וסיפרתי לו על האי.פי החדש. בזמנו היו רק את 'שיר השמנה' ואת 'אחותך', כקליפים, ועוד שירים כבר הוקלטו. אמרתי לו 'שמע, ירון, הכל מוכן, רק אין לי שם לאי.פי'. אז הוא אמר 'למה שלא תקראו לה ירון ברובינסקי?', אז אמרתי 'אוקיי, אנחנו נקרא לזה ירון ברובינסקי'. ואני בטוח שהוא חשב שאני צוחק, אבל לא".

ג'ייסון דנינו הולט:  ומה יהיה עוד עשר שנים, כשישאלו למה זה השם?
"אני אספר את הסיפור. שמע, שברתי את הראש איזה שם לתת לאי.פי הזה. האי.פי. הקודם היה כזה הארדקור, עם שירים כמו 'זוז' ו'אייל שני', כזה ראפ שנותן בראש, עם ביטים כאלה כבדים. ופה זה אי.פי. שהוא כולו קומי, כל השירים בו הומוריסטיים, ולא הצלחנו למצוא שם".

*התוכנית "פלייליסט" תשודר הערב, חמישי, 12.12, בשעה 19:00 בערוץ 24.