אין תמונה
"אשמח לגלות ולחקור את המוזיקה הישראלית". כריסטינה אגילרה

אחרי ההצלחה של הלהיט הענק "Move Like Jagger" עם להקת מארון 5, כריסטינה אגילרה מוציאה בימים אלה את האלבום החדש "Lotus", שכבר דלף ברובו לרשת, כולל בערוץ הרשמי שלה ב-vevo. האלבום כולל את הלהיט "Your Body", שבקליפ שלו היא מחסלת גברים, ואת הדואטים "Just A fool" עם בלייק שלטון, ו"Make The World Move" עם סי לו גרין, שכמו אגילרה משמש כשופט בתוכנית "דה ווייס" ובינתיים כבר חשוד בתקיפה מינית.

ועם האלבום הגיע גם שלב הפרומו. בראיון לעיתון "ידיעות אחרונות" אומרת אגילרה בת ה-31:"שפכתי לתוך האלבום הזה את נלב שלי, זה לא סתם אוסף שירים בשבילי. עבר הרבה זמן מאז האלבום האחרון שלי. זה לא סתם, השקעתי באלבום החדש הרבה דם, יזע ודמעות. היה חשוב לי לחדש".

אגילרה אומרת שתשמח הגיע לארץ: "אשמח להופיע בישראל, לראות את כל המעריצים שלי שם. אני לא יודעת כלום על המוזיקה הישראלית, ואם אבקר אצלכם אשמח לחקור ולגלות". כריסטינה גם מפרגנת למתחרות-קולגות: "הטעם שלי מגוון, אני אוהבת זמרות ראפ כמו ניקי מינאז' וזמרות נשמה כמו אדל".

בראיון מספרת אגילרה על אהבת חייה, בבנה מקס בן ה-4, שבגללו היא שינתה את אורח חייה - הולכת לישון מוקדם כדי לקום מוקדם, במקום להיכנס למיטה רק לפנות בוקר.

אין תמונה
היתה דיאטה. אגילרה לפני שנה, בנובמבר 2011

נושא המשקל של כריסטינה אגילרה היווה סוגיה לדיון בשנה האחרונה, במיוחד כאשר הכחישה ציטוטים לפיהם אמרה כביכול שאנשי חברת התקליטים שלה ביקשו ממנה לרזות כדי לא לפגוע בסובבים אותה. יחד עם זאת, מדובר בזמרת שלא התביישה לעלות במשקל ולעלות עם עודף המשקל על הבמה.

בראיון היא מתייחסת רק לסוגיית הבגדים שהיא לובשת. "אני לובשת בגדים שגורמים לי להרגיש נוח באותו רגע, ולא חושבת יותר מדי מעבר לכך... האמת, אני הכי אוהבת לא ללבוש כלום, שום דבר".

>> טקס פרסי אמטיוי אירופה: טיילור סוויפט ניצחה, ריהאנה הושפלה