לא הרבה זמן אחרי האירוויזיון השיקה מירה עוואד את אלבום הסולו שלה "בהלוואן" ("לוליינית"), רובו ככולו בשפה הערבית. "אני כותבת בעיקר בערבית", אומרת עוואד, "זו השפה שלי. אני תשע שנים עובדת על האלבום הזה. חומר היה לי אבל לקח זמן למצוא אמצעים להפיק אותו. למזלנו עכשיו 'הליקון' לקחו אותו אבל הרבה שנים לא היה לי לאן להביא את המוזיקה הזו שנפלה בין הכיסאות, למזלי יש עכשיו יותר פתיחות למוזיקה שהיא פיוז'ן".

במקביל, הוציאה עוואד יחד עם שותפתה לשיר באירוויזיון אחינועם ניני אלבום משותף של השתיים בשם "There must be another way", כשמו האנגלי של השיר "עיניך", אותו ביצעו בתחרות. האלבום כולל, מלבד את השיר לאירוויזיון, את שלושת הדואטים הנוספים שהקליטו ניני ועוואד לפני כמה חודשים למופע המיני-קדם הישראלי.

כמו כן כלולים בו שני דואטים נוספים: השיר "A word", המופיע גם ב"לוליינית" וגרסת הכיסוי לשיר "We can work It out" של הביטלס, שהוקלט במקור לאלבומה הבינלאומי של ניני "Now" (תחת השם "נועה"). בנוסף יכלול האלבום שלושה שירים של עוואד מהאלבום "בהלוואן", ושלושה שירים של ניני, שטרם נחשפו באלבום רשמי שלה. חברת "יוניברסל" מפיצה את האלבום המשותף בחו"ל.