לורד (צילום: טוויטר)
לא פחות יפה, ולא בת 16. לורד והפגמים | צילום: טוויטר

לורד בת ה-17 היא ללא ספק "תגלית השנה" של השנה החולפת בעולם הפופ. הניו זילנדית היפה והמוכשרת כבר כיכבה בטקסים כמו ה"גראמי" וה"בריטס" וגרפה פרסים יוקרתיים כמו "שיר השנה" ו"אמן הפופ של השנה".

שניים מהמאפיינים של לורד הם האמת שלה שאיתה היא הולכת תמיד, והכנות שלה, הכובשת, שמאפשרת לה לומר בדיוק את מה שהיא חושבת, וממש לא אכפת לה מה יגידו או יחשבו עליה. וכעת היא שוב מדהימה בכנות שלה, אפילו את אלה שחשבו שכבר ראו הכל בפופ.

רוצה להיראות אמיתית, לא מושלמת

בתחילת השבוע העלתה לורד לטוויטר שתי תמונות שלה מאותה ההופעה, אחת מהן שעברה עיבוד מלאכותי והשנייה טבעית, כדי להראות שזה בסדר גמור שלכוכבת פופ יש גם פגמים, שהיא לא מושלמת. "אני מוצאת את זה מסקרן", כתבה, "שתי תמונות שלי מהיום, אחת מעובדת ולכן העור שלי נראה מושלם, והשנייה אמיתית. תזכרו שפגמים זה בסדר".

בהמשך פרסמה לורד באינסטגראם תמונת סלפי, שבה פניה מכוסים במשחה נגד חצ'קונים, כדי להראות מה בדיוק היא חושבת על הציווי הבלתי כתוב של כוכבות בעולם הפופ לנסות ולהיראות מושלמות כלפי חוץ.

לורד (צילום: טוויטר)
וככה אני לפני טיפול קוסמטי. לורד | צילום: טוויטר

את התמונה השלימה הגברת הצעירה בראיון לגיליון מאי של מגזין האופנה הקנדי "Fashion". האתר של "הפינגטון פוסט" מצטט מתוך הראיון את עיקר התורה של לורד לגבי האופן שבו צעירים קולךטים כיום את תרבות הפופ.

"אני חושבת שאנשים צעירים שינו את הדרך שבה אנחנו מסתכלים היום על תרבות הפופ", אמרה הוגת הדעות בת ה-17. "יש לנו עכשיו את הכוח להבחין, לכולנו יש חשבונות טמבלר, אנחנו צורכים ומייצרים תמונות ואימג'ים מדי יום,  אנחנו מסוגלים לסנן החוצה את הבולשיט בצורה מהירה יותר".

"כל הזמן מבקשים ממני לחייך, ואני לא צריכה להיות ככה"

המגזין טוען שבמהלך הראיון הביטה לורד כלפי מטה לג'קט האופנוענם שלבשה, עם תווית המותג 'סן לורן' שעליו, ואמרה: "אני יודע מי אני, ואני לא זה".

כמו כן סיפרה לורד על הנשים שהיא מעריצה, שכולן לא חששו לקרוא תיגר על נורמות חברתיות. "אני נמשכת לנשים שלא הצטיירו בהיסטוריה כדמויות מתוקות", היא אומרת כששואלים אותה על סטריאוטיפים ולחצים שמופעלים בעולם הבידור. "פטי סמית' הייתה עוקצנית, היא הייתה מתוסכלת, היא לא האמינה לשיט שאנשים ניסו למכור לה. בעיני אין מישהי שהיא טובה יותר ממנה כמודל לנשים צעירות. הסיבה היא שמופעלים עלינו לחצים להיות חיוביות כל הזמן. בכל סשן צילומים שאני עושה, מבקשים ממני לחייך חיוכים גדולים, ואני לא צריכה להיות ככה".

פטי סמית' נחשבת עד היום לאחת מזמרות הפאנק והרוק החשובות בהיסטוריה, שהחל משנות ה-70' שינתה לחלוטין את הגישה של נשים בעולם הרוק והיוותה מודל לזמרות רוק ופאנק רבות שהלכו בעקבותיה.

פאטי סמית' (צילום: Gettyimages IL, getty images)
המודל של לורד. פטי סמית' | צילום: Gettyimages IL, getty images