נעמה כהן פרומו (צילום: דימיטרי שיבצנקו)
"כתבתי את השיר על בחורה שרוצה שהוא יבוא אבל נשארת בסוף לבד". נעמה כהן | צילום: דימיטרי שיבצנקו

נעמה כהן היפהפיה, יוצאת העונה האחרונה של "כוכב נולד", מוציאה קליפ בהופעה לשיר "אולי תבוא", שכתבה בעצמה והלחינה יחד עם המוזיקאי יהל דורון. השיר לקוח מתוך המופע החדש של כהן, איתו הופיעה עד כה  פעם אחת בלבד.

"אני בעיקר מופיעה כרגע", אומרת כהן, "עם שירים שלי שכתבתי והלחנתי בשלוש השנים האחרונות. בהופעה היו 12 שירים מתוכם תשעה שלי ושלושה קאברים - "בסוף מתרגלים להכל" של דודו טסה, ששרתי בכוכב נולד ועשינו אותו בגרסה אקוסטית מדהימה, "כל כיוון" של רוקפור בגרסת בוסה נובה, ואת "ואלרי" של איימי וויינהאוס, שיר שמלווה אותי הרבה זמן. את השאר כתבתי והלחנתי עם יהל דורון, שעזר לי להפיק את ההופעה. צרפנו את דקל דביר בכלי הקשה, אני מנגנת בהופעה בגיטרה ויצא טריו אקוסטי מדהים".

"בתל אביב אנשים ישנים עם מישהו שלמחרת בבוקר לא יכולים להסתכל עליו או על עצמם"

-על מה כתבת את "אולי תבוא"?
"סיפור על בחורה שחיה בתל אביב ורוצה שהוא כבר יבוא, כי הם כאילו ביחד, אבל בעצם היא לבד. פה בתל אביב כולם מוקפים בהמון אנשים וחברים ומאוד שמחים ובטירוף שלהם, אבל זו אשליה, בסוף כולם נשארים לבד, או ישנים עם מישהו שלמחרת בבוקר לא יכולים להסתכל עליו או על עצמם".

-זה קרה לך הרבה?
"לי זה לא קרה ההשראה מחברים קרובים אלי. אבל אני בתל אביב מרגישה מאוד מאוד לבד לפעמים. יש לי פה המון חברים אבל אם אין זוגיות אתה הולך לישון לבד".

-לך יש זוגיות?
"יש לי זוגיות חדשה ומדהימה, אבל לא נפרט".

"אמרו לי שכמעט כל השירים שלי יכולים לצאת כסינגל לרדיו"

-על איזה קהל את בונה?
"על כל קהל שירצה לשמוע מה שיש לי להגיד, לא רק מי שמכיר אותי מכוכב נולד. אחרי ההופעה באו אלי אנשים שאני לא מכירה ואמרו לי שכמעט כל השירים שלי יכולים לצאת כסינגל לרדיו. בחומר המקורי שלי יש את מיטב הסיפורים, דברים שעברתי בשנה האחרונה בעקבות התוכנית, כל מיני תבנות על הרכבת הרים הזה שנתנה פתח לשירים חדשים ודברים שרציתי להוציא מלפני כן זה נתן לזה פוש.  בעיקר טקסטים מאוד אישיים על דברים שקרו לי. שיר אחד כתבה הדר גלרון וגם אותו הלחנתי".

נעמה כהן פרומו (צילום: אורן כהן)
"אמא שלי חזרה בתשובה לפני כמה שנים אז כולנו התקרבנו יותר לדת, אני מאמינה מאוד באלוהים". נעמה כהן | צילום: אורן כהן

-איפה החבאת את השירים שלך בכוכב נולד?
חיכיתי להזדמנות אבל בין כל הספיישלים שהיו לא הצלחתי להשחיל שום שיר. היה חשוב לי לתת לאנשים לשמוע את מה שהם מכירים ודחיתי את זה, רציתי וכיוונתי, אבל קרה מה שקרה ולא הספקתי. עכשיו זו ההזדמנות להשמיע מה שבאמת רציתי שזה באמת מי שאני".

-אז מי את, למי ששכח?
"בת 26, במקור מקרית מוצקין, גרה בתל אביב כבר חמש שנים, כרגע בשדרות בן גוריון עם שותפה. אני כרגע מופיעה בהצגה שנקראת 'ויוה לאס וגאס', מחזמר משירי אלביס פרסלי שרצה בכל מיני תיאטראות בארץ, עם ניקי גולדשטיין, סיוון בהנם, רן סנדלר וגיל קופטש שכתב ומנחה. אני שרה שם ומשחקת. אני גם שרה בהרכב ה'גרוב רידמפשן', הרכב קאברים עם אמיתי פריינטא מכוכב נולד שמנהל את זה מוזיקלית".

"אוציא אלבום בעתיד, בעזרת השם"

-מה לגבי אלבום?
"הוא עוד לא מוקלט. אני בודקת כרגע כל מיני אפשרויות להוציא אותו בעתיד, בעזרת השם".

-למה "בעזרת השם"?
"אמא שלי חזרה בתשובה לפני כמה שנים אז כולנו התקרבנו יותר לדת, כולם התחזקו, גם אחי חזר בתשובה. אני מאוד מאמינה באלוהים, אבל לא חזרתי בתשובה, אבל אתה יודע, אין לדעת".

-מתי ההופעות הבאות?
"היתה לי הופעה אחת בקפה ביאליק, טרום בכורה, ואנחנו ממשיכים לסיבוב חורפי יש כבר שתי הופעות נוספות ב-14/1 בסינקופה בחיפה וה-25/1 בבר גיורא בתל אביב, ואני מאמינה שייכנסו בקרוב עוד".

>> עידן עמדי בסינגל "ישראל"

>> אסי ישראלוף מ"מה קשור" בשיר סולו ראשון