ירמי קפלןרז שמואלי, אורי כנרות מלהקת "בום פם" ואביגייל רוז הם אורחי התוכנית "פלייליסט", שתשודר הערב בשעה 19:00 בערוץ 24.

רז שמואלי, יוצאת התוכנית "דה ווייס", שרה באולפן את שירה החדש "אף אחד", שיצא כסינגל רק לפני יומיים, בביצוע מיוחד.

ירמי קפלן מבצע באולפן את שירו "עוד יהיה לך (מעבר לגדר)", ועונה על השאלון האישי של המנחים אילנה ברקוביץ' וג'ייסון דנינו הולט. בתשובה לשאלה "איזה אמן גרם לך לרצות להיות מוזיקאי", עונה קפלן: רמי קלינשטיין, ומספר איך כאשר היה מתופף בן 15 ניגן בלהקתו של קלינשטיין, שהיה גם הוא תלמיד תיכון (ללהקה קראו "ליקוי חמה"). קפלן מספר: "יום אחד השמעתי לרמי שיר שהלחנתי, הוא אהב אותו, ואחרי שבועיים הוא השמיע לי שיר שלו, אני מקשיב לשיר שלו, וזה נשמע כאילו שהוא לקח ממני חלק מהלחן. אמרתי לו שזה נשמע דומה והוא אמר לי 'כן, נכון, אתה צודק', ובסוף הוא נתן לי קרדיט".

ירמי קפלן מודה: "בכיתי מכריסטינה אגילרה"

על השאלה "מתי בפעם האחרונה בכית משיר", עונה קפלן שהוא בדרך כלל בוכה ממעשי עוולה שהוא רואה שעושים לאנשים בטלוויזיה - "אני בוכה יחסית בקלות, אני חושב, לב שלי נכמר מדברים שקורים לאנשים אחרים", הוא אומר, אבל מודה שהשיר "Beautiful" של כריסטינה אגילרה גרם לו להזיל דמעות - "ייתכן שהייתי מאוד שיכור או משהו בסגנון, ולא נעים לי להגיד אבל זו האמת".

לקפלן אין הופעה אחת בלתי נשכחת - "יש לי מלא הופעות שבהן יש ברדק, טירוף, ואני יוצא משם באדרנלין מטורף". מוזיקת הספונג'ה של קפלן היא מוזיקה הודית, כיוון שהעוזרת שמנקה לו את הביתה היא ממוצא הודי.

למה "בום פם" הקליטה אלבום באולם ההתעמלות של קיבוץ מנרה?

להקת "בום פם" מציינת בימים אלה עשור לקיומה, עם הוצאת אלבום רביעי שהוקלט באולם התעמלות ומחולק לשני חלקים. סולן, גיטריסט ומהיג הלהקה אורית כנרות מפרט: "הקלטנו 7 שירים חדשים באולם של קיבוץ מנרה בצפון, ויחד איתם יש 'סאמר סינגלס', כלומר סינגלים שיצאו בכל התקופה האחרונה".

"ההקלטה באולם התעמלות הרבה יותר קשה מבאולפן רגיל, אבל עשינו את זה כדי לקבל את ההד, את הריוורב העצום שיש שם", מסביר כנרות, "רצינו לצאת קצת מהשטאנץ הרגיל, לצאת מתל אביב. לקחנו איתנו מלא אוכל ובירות, ואת אייל תלמודי וקותימאן, והיתה לנו חווייה מאוד מיוחדת להקליט לא באולפן. טכנולוגית, הסאונדמן שלנו ירון שראל דאג למחשב, מוניטורים וכל מה שצריך. יש בקיבוץ מנרה חברת הגברה והם עזרו לנו צת עם מה שהיה חסר. גרנו בקיבוץ, חלק מאיתנו אפילו ישנו שם באולם הספורט".

*התוכנית "פלייליסט" תשודר בערוץ 24 הערב (חמישי) בשעות 19:00 ו-23:50, במוצאי שבת בחצות ובראשון ב-22.30.

>> אייל אבן צור בשיר חדש: "מאז שקיץ"