שירי מימון ושמעון בוסקילה (צילום: עודד קרני)
שירי מימון ושמעון בוסקילה | צילום: עודד קרני

שירי מימון ושמעון בוסקילה התראיינו ל"אבק כוכבים" התוכנית של עופר וינשטיין ברדיו לב המדינה 91fm (שישי, 1.4, 15:00) הם פותחים את הפה על הכל, כולל הקדם אירוויזיון ושלמה ארצי, על התדמית שנבנתה להם כמי שלא הצליחו ואז התחברו יחד ועל התקשורת שלא מפרגנת להם.

הנה ציטוטים מתוך הדברים: שירי מימון מדברת לראשונה על הפאשלות בקדם אירוויזיון: "לא נעים להגיד אבל לא השקענו שם ממש הרבה עבודה... אני השקעתי וישבתי עם אקי וידענו בדיוק מה אנחנו הולכים להגיד וכל השאר זה פאשלות שלהם ולא שלנו ... אתה מרגיש את זה תוך כדי המופע, ואני זוכרת שבחזרות אמרתי להם : תעשו לי טובה שלא יהיה קטע שאנחנו אומרים קדימה ! ואז יהיה שקט ואתם לא תשימו פליי על מה שצריך. אמרו לי אל תדאגי וזה ממש קרה שנייה אחרי".

שמעון בוסקילה: "למה אתה לא אומר ששלמה ארצי בקריסה?"

בהמשך שמעון בוסקילה ושירי מימון מגיבים לתדמית שנבנתה להם בתקשורת (בין השאר בכתבת שער בידיעות אחרונות) כמי שהקריירה שלהם נתקעה והם החליטו להתאחד במופע משותף. נטען אז ששלמה ארצי הודיע לבוסקילה שהוא מפסיק את שיתוף הפעולה איתו וששירי נכשלה עם אלבומה השני.

שמעון: "זה לא נכון ! שירי עובדת על אלבום שלה ואני על שלי, כל אחד עסוק בדברים שלו ובעניין שלו. זה לא אומר שאם לא הוצאתי תקופה והיא לא תקופה ... אז זה לא נכון ... למה אתה לא אומר ששלמה ארצי בקריסה? כי שלמה ארצי 3-4 שנים לא הוציא אלבום."

שירי: "מה שמצחיק אותי שהיה אז ראיון מטופש שבו המראיין המטופש כתב דברים מטופשים ואתה רואה איך זה מרתיח אותי!  כי אני לא אמרתי את הדברים האלה ואני מאד אוהבת את האלבום השני שלי ...".

שירי : "המופע הזה הפתיע אותי ... אף אחד לא יודע אבל האלבום החדש שלי היה מוכן... הוא מוכן כבר לפני שנה אבל אני עצרתי אותו".

שירי על קיסריה: "מבחינתי, אני ציפיתי להגיע לקיסריה מתישהו, זה חלום גדול וגם שמעון - הוא היה רק אורח בקיסריה, הוא אף פעם לא עשה באמת קיסריה אז פתאום שנינו מגיעים לשם יחד... ואני לא מדברת על הזמרים המזרחיים שיש להם כמות קהל מטורפת, אני עושה פופ ולהגיע במקום שבו אני נמצאת היום לקיסריה - זו פריצת דרך בשבילי".

>> אסף אמדורסקי, הדג נחש ובלקן ביט בוקס יופיעו בבית האופרה