לאביתר בנאי עדיין אין שם לשיר החדש שלו אבל שנתיים אחרי האלבום "לילה כיום יאיר" הוא מרגיש שהיצירה הבאה בדרך. "אפשר כבר להרגיש את הבעיטות שלו בבטן. אני לא יודע אם הוא ייצא תוך חמש או עשר שנים, אבל תוך חמש או עשר".

על האלבום החדש הוא אומר: "האלבום הקודם היתה לו יותר אוריינטאציה רוחנית. האלבום הזה יותר ריאליסטי, יותר לוקח תמונות מהחיים".

"אני גר עם משפחתי בדירה שכורה, ויתרנו על הרעיון של להתקדם"

על חזרתו בתשובה הוא מוסיף: "אני הולך ומכיר את עצמי יותר, מוזר גם פחות לאחרים. כשהתהליך הזה התפרץ היה בו משהו יותר מזעזע, אבל אני חושב שהדברים הולכים ומתאחים".

"כמו עכשיו, במחאה הזאתי, אנשים קמים כדי לשנות וזה מהדהד, ומהדהד נפלא. עברנו עם הגיטרות דרך האוהלים וזה היה מרגש לראות. אני גר עם אשתי וילדיי בדירה שכורה ומזמן כבר נפרדנו מהרעיון של לנסות להתקדם. יש איזה תקרה כזאתי שבאמת אנחנו חיים בה והיא באמת מתסכלת. אני מתעדעד להופיע במחאה, אני רוצה. הכי טוב זה להיכנס לאיזה אוהל עם גיטרה".

דודו של אביתר, גברי בנאי, כינה אותו בראיון לעיתון "פנאט שעבר שטיפת מוח", כשהוא מתכוון לדתיותו. אביתר אומר: "גברי הוא דוד המאה. הדוד הכי טוב בעולם. לא נעלבתי. דיברנו בינינו, והיתה בינינו חיבה רבה. דברים טיפה יצאו מזה... ויש בינינו קרבה רבה".

>> גלי עטרי שרה עמיר בניון: "היו ימים"