הנשיא שמעון פרס חגג את יום הולדתו ה-90. התוכנית האמנותית כללה הופעות אמנים, ביניהם אייל גולן, שהקדיש לנשיא  את השיר "חלומות", והפתיע אותו בשירה משותפת של "ירושלים של זהב". פרס המופתע הצטרף לגולן בביצוע השיר האל-מותי שריגש את באי האירוע והצופים בבית.

>> מירי מסיקה ודוד ד'אור שרים לפרס: "החלום הבלתי אפשרי"

שלמה ארצי שר "אהבתיה" לזכר סוניה פרס ז"ל

שלמה ארצי כיכב אף הוא בחלק האמנותי של האירוע ושר לנשיא את שירו "אהבתיה" ("פתאום עכשיו, פתאום היום"), שככל הנראה הוקדש לזכרה של סוניה פרס ז"ל, רעייתו המנוחה של הנשיא. ארצי המשיך משם אל השיר "ירח", ואל השורה הנצחית "אומרים אתמול היה טוב - ויהיה גם מחר".

ארצי אמר לפרס: "כשביקשו ממני להופיע ביום ההולדת שלך הסכמתי מיד, למרות שמעולם לא הופעתי בימי הולדת. נלחצתי בגלל כל המכובדים כאן אז באתי עם ז'קט, אבל ברשותך אני אוריד אותו", והמשיך: "אתה המצפן שלנו. בשנים האחרונות נוספו לי כמה שערות לבנות וקמטים, אבל אתה נשארת אותו פרס, הצעיר הנצחי". בסיום הופעתו התחבקו ארצי ופרס חיבוק חם ואוהב.

ברברה סטרייסנד מרגשת את הנשיא ב"אבינו מלכנו"

 אחד משיאי הערב נרשם בהופעתה של הדיווה היהודיה-אמריקנית ברברה סטרייסנד, ששרה את המזמור "אבינו מלכנו" לבקשתו של הנשיא פרס - שיר שסבו היה שר לו בילדותו, ואת שירה "People".



סטרייסנד אמרה: "לכבוד הוא לי להיות כאן הערב ולעשות כבוד לך ולמשפחתך", אמרה בפתח דבריה. "אני רואה את האומה שעזרת להקים חוגגת איתך את יום ההולדת ה-90 שלך. אני מכירה את האיש הנפלא הזה כל כך הרבה שנים ומעריצה אותו. אני מעריצה אותו על האומץ שלו, על כך שהוא תמיד מוכן לאתגר את הסטטוס קוו ולא משלים עם כך שמשהו בלתי אפשרי. לא אכפת לו לנוע נגד הרוח, להסתכן עבור מה שהוא חושב שנכון".

>> מירי מסיקה ודוד ד'אור שרים לפרס: "החלום הבלתי אפשרי"