עידן חביב, בוגר "הישרדות" וגם שחקן, שמוציא את אלבום הבכורה שלו "כל פעם קצת", ממנו יצאו עד כה השירים "אצבעות דקות" ו"אין פה מקום". חביב אחראי למילים וללחנים באלבום, אותו הפיק מוזיקלית גלעד שמואלי.

הבוקר הגיע חביב לאולפן התוכנית "יום חדש", שם התראיין אצל דן שילון ובוגרת האח הגדול מרב בטיטו, שלא היססה לומר לו: "אם תוריד את החולצה נזהה אותך יותר טוב".

לשאלה של שילון על אלבומו ענה חביב: "קשה לי לאפיין את האלבום שלי, שחלק מהשירים שבו נכתבו כבר בעבר. המטרה שלי היא שכן תהיה בו מקשה אחת, איזשהו 'סיי' אחד. יש באלבום שירים על אהבה ושירים על מלחמה, ושירים על קצת פילוסופיה".

"אני זוכר את אבא שלי נכנס לדירה ואומר לי 'נגמר הכסף'"

ההקלטות האלבום של עידן חביב נמשכו שנתיים וארבעה חודשים, קצת יותר זמן מהשנה עליה חשב חביב בהתחלה. במקרה שלו מדובר בהחלט בפרח שפרח מאוחר. "האלבום סוף יוצא, אחרי שנים של ציפייה", הוא אומר. "השתחררתי מהצבא בגיל 25, שלוש שנים חיפשתי את עצמי והקלטתי סקיצות. נסעתי לדרום אמריקה וחילקתי אותן לאנשים כדי לקבל פידבק. הפידבק שקיבלתי היה חיובי.

"חזרתי לארץ והתחלתי להופיע. הלכתי קצת לאיבוד, חברות תקליטים לא כל כך רצו לשתף פעולה, או שרצו בחוזים משוגעים. הופעתי בקפה ביאליק והופעתי בבארבי והיתה אווירה טובה. ואז נרשמתי ל'הישרדות', כשגרתי בתל אביב בדירת חדר בלי שקל. אני זוכר את אבא שלי נכנס לדירה ואומר לי 'נגמר הכסף'".

בסיום הראיון ביצע חביב את השיר "לאט לאט".

>> רבקה בלאק בת ה-13 כבשה את הרשת