אין תמונה
שרית חדד בתלת-מימד. מתוך עטיפת הסינגל החדש

לשרית חדד חשוב לציין שהיא מתרגשת, והאמת היא שלכוכבת הגדולה של המוזיקה הים תיכונית, ואחת הזמרות המצליחות ביותר בתולדות המוזיקה הישראלית, יש סיבה טובה להתרגש. יותר נכון - צמד סיבות.

הערב תהיה חדד אורחת הכבוד המלכותית בתוכנית "כוכב נולד", שבמהלכה יבצעו תשעת המתמודדים שנותרו בנבחרת תשעה ממיטב להיטיה. חדד עצמה, עמוסה בציפיות, תשיר בתוכנית בביצוע בכורה טלוויזיוני את השיר החדש "Do You Love Me?", סינגל ראשון מתוך אלבומה הבא, ה-20 במספר, שצפוי לצאת בקרוב.

באלבום עבדה חדד עם ארבעה מעבדים מוזיקליים מהטופ: יעקב למאי, שי ראובני, הנרי, ותמיר צור, ואף קיבלה שיר מרמי קליינשטיין. הוצאת האלבום והסינגלים שלפניו למדיה תעשה בתלת-מימד דרך חברת "לינקטון", עם משקפי תלת-מימד מיוחדים.

"אני כבר מאוד רוצה להגיע לתוכנית כי אני בטוחה שהולך להיות שמח", אומרת חדד, שנטלה חלק בחזרות של המתמודדים. "בחזרות שאני הייתי בהן - היה מדהים. תשמע, זה מאוד כיף ומחמיא לי שהולכים לבצע שירים שלי בכל מיני דרכים וגוונים. ובכלל, זה כיף גדול שעושים ספיישל עם שירים שלי, זה מחמם לי את הלב. המתמודדים מאוד חמודים. הם מבצעים יפה, והפתיעו אותי עם העיבודים שבחרו, הם מוכשרים ומתוקים והיה לי איתם חיבור בשניה הראשונה. הם אחלה".

"אהבתי במיוחד את 'מירוץ החיים', 'קצת משוגעת' ו'חגיגה'"

-אילו עיבודים וביצועים אהבת במיוחד?
"מאוד התחברתי למה שהם בחרו. אין לי כמעט העדפות והם באמת לקחו את השירים הכי טובים. בהתחלה חשבתי שאלי כדאי לשנות כמה מהבחירות, אבל כששמעתי את הביצועים הבנתי שהבחירות נכונות ומתאימות לכל אחד. היו כמה עיבודים שממש הפתיעו אותי. אהבתי את 'מירוץ החיים', 'קצת משוגעת' ו'חגיגה'.

"אבל תכלס כולם הפתיעו והבחירות מוצלחות והעיבודים מיוחדים. הלהיטים האלה כבר כל כך מוכרים ופה הם הביאו משהו אחר, שונה לגמרי. זה מאוד מחמיא לי שלא עושים את השיר כמוני. זה בשבילי מה שהכי מעניין ומסקרן בתוכנית הזו, זה כל הקטע מבחינתי והם הצליחו להפתיע אותי ממש לטובה".

-תהיי איתם על הבמה?
"כן, למה לא. אני מנגנת איתם קצת, בדרבוקה, בקלידים, בגיטרה, אולי גם תופים. נראה, נזרום. אני מאוד אוהבת לנגן ומנגנת משמיעה. זה כיף גדול כי כמו שכולם יודעים מוזיקה זה האהבה הכי גדולה שלי".

"מי שאני אוהבת עדיין נמצאים בעונה הזו"

-תביעי דעתך על הביצועים בזמן השידור יחד עם השופטים?
"זה לא מה שמתוכנן. השופטים שופטים, ואני אהיה עם הזמרים והנגנים על הבמה בקטע המוזיקלי, פחות בשיפוט".

-את צופה קבועה ב"כוכב נולד"?
"בטח. צפיתי עד היום כמעט בכל העונות. אני מקליטה ורואה כשאני חוזרת מהופעות. בעונה הזו מצאו חן בעיני כמה מתמודדים, אני לא רוצה להגיד שמות, אבל מי שאני אוהבת עדיין נמצאים בעונה הזו. יש מתחרים טובים ומוכשרים מאוד ולא אגיד מי הפייבוריטים שלי, אבל הם נמצאים".

"כוכב נולד זה ממש בית ספר למוזיקה"

-את מי אהבת במיוחד מעונות קודמות?
"הראל סקעת היה מדהים. נינט, כמובן, אין מה להגיד, היא מדהימה, ושירי מימון שאני מאוד אוהבת אותה".

-התחלת לשיר עוד כילדה. אם בגיל 16 היו מציעים לך ללכת ל"כוכב נולד" היית הולכת?
"מה זה הייתי הולכת, הייתי רצה. בתקופה שלי לא היו דברים כאלה, אבל אם היה ברור שהייתי הולכת. זה קפיצת מדרגה וחשיפה מאוד גדולה בטלוויזיה. מעבר לזה יש שם את המורים הכי טובים שיש. 'כוכב נולד' זה ממש בית ספר למוזיקה".

>> משה פרץ מרגש חיילים עם "שתיים בלילה"