מישל כהן, הילד שהפך לזמר צעיר וזכה בעונה הראשונה של התוכנית "בית ספר למוסיקה", מוציא סינגל רשמי ראשון בשם "לרגע הרגשתי גיבור".

"יש לחץ לפני הוצאת השיר", מודה מישל. "ברור שיש לחץ - איך יקבלו את זה, יאהבו או לא יאהבו". "הפעם האחרונה שבה הרגשתי גיבור היתה כשזכיתי ב'בית הספר למוסיקה'", הוא נזכר בחיוך. "בכלל לא חשבתי שאנצח".

כמעט שנה אחר שריגש מדינה שלמה על מסך ערוץ 2, מישל כהן היום כבר בן 14, מופיע כמעט מדי ערב בחגיגת בר מצווה או בת מצווה אחרת ומשמח את המעריצים, בעיקר את המעריצות.

"בהתחלה היה לי קשה לשלב את ההופעות עם הלימודים, החברים והמשפחה, היה צריך להתרגל לזה. היום אני כבר יותר יודע איך לעשות את הכל", הוא אומר, ומודה: "פעם לא הייתי הולך לבית ספר כי לא הייתי מרוכז בכלל. הייתי בא לשיעור ולא הייתי חושב בכלל, אלא רק מה יש לעשות בצהריים".

על הקול שלו שמתחלף הוא אומר: "אני מתבגר וזה עושה לי את הקול יותר טוב. לפעמים זה באסה כי אני כבר לא מגיע לפעמים לטונים שהייתי מגיע אליהם לפני שנה או שנתיים".

לתלמידים החדשים בעונה השניה של "בית ספר למוסיקה" שעומדת בפתח הוא מייעץ: "שייקחו את זה בסבבה, שלא יתרגשו, שייקחו את זה בתור חווייה".