אין תמונה
רותם כהן מקבל "אלבום זהב" בהופעה

רותם כהן, שהוכתר ל"פריצת השנה" במצעד השנתי, קיבל אמש "אלבום זהב" על אלבום הבכורה שלו "אל העולם שלך", שנמכר במעל לחמישה עשר אלף עותקים תוך חצי שנה מיציאתו במאי האחרון. אלבום הזהב ניתן לכהן בהופעה שערך באולם "נגה" ביפו, לעיני שמונה מאות איש בקהל. כהן הנרגש הודה לכל מי שתרם לאלבום וכאשר ביצע את שיר הנושא של המופע והאלבום ירד אל הקהל והסתובב בין המעריצים. לקראת סוף ההופעה אירח על הבמה הצעת נישואין.

"זה מטורף מבחינתי", הוא אומר. "תחושה שחלמתי עליה, על הדברים האלה. עבדתי לפני כמה שנים במשרד שבו עלמה זהר הוציאה אלבום בכורה והגיעה לזהב. עבדתי שם במשרד, התבוננתי מהצד, ראיתי את ההכנות ואמרתי הלוואי שזה יקרה לי. אתמול הם נכנסו באמצע ההופעה, עלו בהפתעה לבמה, והביאו לי את אלבום הזהב".


צילום וידיאו: יובל אראל

-לא ידעת?
"ידעתי שהאלבום הגיע למעמד והייתי מעורב בעיצוב של אלבומי הזהב שקיבלו אנשי ההפקה שעבדו עליו, אבל לא ידעתי שיעניקו לי אותו על הבמה. כל תואר והישג שאני מקבל הוא מבחינתי נקודת התחלה חדשה. אני לא נח על זרי הדפנה, מבחינתי, אם זכיתי ב'פריצת השנה' או עם קיבלתי 'אלבום זהב' - אני מתחיל לעבוד. כל תואר כזה הוא מבחינתי אישור שאני מקבל כדי לצאת למירוץ. רציתי לשחק במגרש של הגדולים ואני מרגיש ראוי. באתי לתת הכל. אתמול קיבלתי הכרה, ותחושה של 'יאללה, רותם, צא לדרך, זה שלך".

-יש לך עכשיו ברדיו להיט חמישי כמעט ברציפות.
"יש סינגל שכרגע רץ, 'בואי נדבר', שהולך טוב בגלגלצ. זה שיר חמישי או שישי שמצליח ברדיו. ממש מרגש אולי שכל שיר שיוצא קיבל חיבוק מהקהל, שגדל מהופעה להופעה".

-אתה כבר עובד על האלבום הבא?
"התחלנו לעבוד השבוע על האלבום החדש. אני מסיים לכתוב את החומרים ונכנסים לעיבוד עם אורי אבני שהוא המעבד של האלבום. הוא כידוע מפיק מוכשר ביותר. יצא לי להכיר אותו בשיר 'אל העולם שלך' והיה חיבור נהדר. סוס מנצח לא מחליפים. אני ממש מתרגש. אני גם יוצא עכשיו לסיבוב זהב. יש לי עשר-שתים-עשרה הופעות בהיכלים ומשכני תרבות שנקנו מראש, וזה מטורף. אני מגיע להופעות בפריפריה ושומע שיש טירוף על הכרטיסים ולא מצליח לעכל, שזה מגיע לכל חור ופינה, ברוך השם".

-כבר כתבת לאייל גולן שיר על הבן שלו?
"לא, עדיין לא כתבתי לו. אני כותב לי, ולא יודע אם יהיה לי זמן. אבל אייל כל הזמן יושב לי בראש. חשוב לי להיות בעשייה שלו, להיות חלק מהדברים שהא מוציאץ אולי אכתוב לו תוך כדי".

אין תמונה
"זה בא לי בהפתעה"

אין תמונה
"הכנתי את האלבומים להפקה, לא ידעתי מתי יחלקו"
אין תמונה
קרוב לקהל
אין תמונה
הצעת נישואין על הבמה
אין תמונה
"אני מרגיש ראוי"
אין תמונה
"אנחנו בדרך למשכנים והיכלים"
אין תמונה
"יש טירוף לכרטיסים בפריפריה"
אין תמונה
"זה נותן לי דחיפה קדימה"
אין תמונה
"עובד על האלבום הבא"

_OBJ