אין תמונה
לא חי באשליות. טום קשתי

טום קשתי מוציא רשמית את הסינגל "אשליות" (מילים ולחן: אופיר כהן, עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור), שנחשף עד כה בהופעות, בהקלטות פיראטיות ברשת ועל המסך בתוכנית "גולסטאר". אחרי שהפך לכוכב ב"המירוץ למליון", המשיך קשתי להמריא כשוער של נבחרת "גולסטאר" באחת מתוכניות הטלוויזיה המהנות שנראו כאן לאחרונה, ועתה הוא עושה צעד בכיוון של קריירה מוזיקלית.

"כיף גדול להוציא סינגל רשמי", אומר קשתי. "זה סוג של הגשמת חלום, שיר שמאוד התחברתי אליו. אני רוצה להודות ליוצרים של השיר אופיר כהן ותמיר צור שישבו והשקיעו עבורי מזמנם כדי שייצא הכי טוב שיש. עוד לפני שהוא יצא רדמית חצי מדינה כבר שואלת מתי הוא יוצא. אני עושה משהו שלא חשבתי לעשות. תמיד שרתי מהנשמה ופתאום חצי מדינה מכירה שיר שלי. מכירים מהופעות, מיו טיוב, מגולסטאר. היו כתבות בטלוויזיה כשצילמתי את הקליפ, אז יש כבר באז מאוד גדול".

-אתה מרגיש זמר?
"אני מרגיש כמו כדורגלן שצריך לקחת אימונים אישיים ולעבוד עוד ועוד. אני לא כמו זמרים גדולים כמו אייל גולן או דודו אהרון. אני רוצה לשיר מיינסטרים, קו ישר, שכל המדינה תתחבר. אני רוצה להפוך למשהו גדול, אז לקחתי מורה לפיתוח קול שעובדת איתי שייצא הכי יפה. בהתחלה לא היתה לי כוונה. רציתי משהו  סטייל יהודה לוי ב'אלופה' בשיר 'רציתי' ששיגע את המדינה. אבל 'אשליות' נתן לי תיאבון, עשה לי חשק לעשות עוד כמה שירים ויש לי כיוון לעוד שניים שלושה".

-יש סיכוי שתשתף פעולה עם רון שובל, דור דניאל או קובי אוז?
"קודם כל אני אף פעם לא פוסל כלום. לפעמים רון ואני מדברים על זה בינינו בהומור, אבל לא היה דיבור רציני. מצד שני, הכל אפשרי. מוזיקה זה דבר פתוח ואתה יכול לעשות הכל ולהמציא הכל. בכלל, החיים דינאמיים. אני עכשיו לקראת סדרת נוער חדשה ואולי הנחייה בטלוויזיה. אבל לשיר זה בנשמה שלי, אני מאוד אוהב לעשות את זה".

-אתה גם מופיע הרבה עם השיר.
"כן, יש היסטריה של הופעות. פונים אלי או למהל שלי ומבקשים אותי להופעות במועדונים, בר מוצוות ובת מצוות. הם מוכנים לשלם בשביל שיר אחד ואנשים באים בשביל לראות אותי. אני חושב שלהתפרנס מזה בכבוד זה מדהים. שיר אחד נותן לי הופעות. לא הייתי רגיל לזה ופתאום אני מוצא את עצמי במועדונים של ארבעת אלפים וחמשת אלפים איש, כמו קיסריה. זה מדהים ולא מובן מאליו ההערצה הזו".

כוכבי גולסטאר שרים באנגלית (תמונת AVI: mako)
"אני מאמין בלהיטים שאתה יכול לשיר גם בעוד עשר שנים. כמו 'לפעמים' של רון שובל" | תמונת AVI: mako

-ריאליטי, שירה, הנחייה, דוגמנות - יש לך את כל החבילה.
"יריב נתי הסוכן שלי קורא לי 'התופעה'. אתה סוג של תופעה הוא אומר לי. מאז שעזבתי את הכדורגל, את ליגת העל, האמנתי בעצמי. כי בכדורגל אם אתה לא בטופ של הטופ ומרוויח 30 עד 50 אלף שקל בחודש - זה לא שווה. לא שווה להשקיע שני אימונים ביום בשביל כמה אלפים בודדים. ואם זה לא זה - אז לך לכיוון אחר. אחת הסיבות שעזבתי היא שהאמנתי בעצמי בתחום הזה. אני אוהב טלוויזיה ומרגיש מחובר. אמרתי שאם לא אהיה כדורגלן אז אהיה שחקן או איש עסקים. טלוויזיה מדברת אלי ואני יכול לעשות המון טוב לאנשים. ילדים שולחים לי הודעות בפייסבוק ואומרים שהם כבר מחכים שאעשה פסטיגל ועוד דברים. אני יכול לעשות הנחיה, משחק מול מצלמה, הרבה דברים. צריך להשתפשף, אבל אני שייך לשם, אין ספק".

-ועסקים?
"אני גם שותף בשני עסקים, נכנסתי עמוק לתעשיה. יש עסק של פרקטים ויש עסק של תכשיטי זהב, עם דברים שאני מביא מאיטליה".

-מה שלום אבא שלך?
"ברוך השם. הוא עבר השבוע טיפול כימותרפיה. המחלה הזו היא כמו רולטה רוסית. אתה יכול יומיים שלושה להרגיש מצויין ופתאום לא יכול לזוז. עכשיו המצב מתאזן, הוא נראה טוב, נלחם. הוא מאוד נהנה כשאני מראה לו דברים שעושים לו גאוה וחיוך. אנחנו שמונה אחים שמנסים להרעיף עליו אהבה ולחזק אותו, לתת לו סיבה להילחם. ואמא שלי דואגת לו בלי סוף היא נותנת בשבילו הכל".

-השמעת את השיר לחברה שלך?
"חברה אין לי עכשיו, אין לי בת זוג, זו האמת. אתה גר בתל אביב עם כל הסביבה והיסטריה, יש הרבה פיתויים וקשה למצוא משהו יציב. חברה צריך להיות איתה לגמרי ואני לא מחפש לפגוע בבחורות. המון בחורות שמעו את השיר וכל החברים מפרגנים לי, כי כיף לשמוע אותו. תראה, יש אנשים שעשו קריירה של 30 שנה משיר אחד או שניים או שלושה. אני מאמין בלהיטים שאתה יכול לשיר גם בעוד עשר שנים. רון שובל שר את 'לפעמים' עד היום וחולים על השיר הזה, ויש הרבה דוגמאות. אני מאמין שגם עם 'אשליות' יהיה ככה".