הסאטרדייז (צילום: Gettyimages IL, getty images)
מופע ארינות גדול ראשון. "הסאטרדייז" | צילום: Gettyimages IL, getty images

מאז שפרצו ה"ספייס גירלז" במחצית השנייה של שנות ה-90' יש לבריטים מסורת של להקות-בנות מצליחות, שהמשיכה עם שמות כמו ה"שוגאבייבז" ו"גירלז אלאוד". ארבע השנים האחרונות היו שייכות לחמישיית "The Saturdays", שהוציאו שלושה אלבומים (האחרון יצא בחודש שעבר) והכניסו לא פחות מעשרה שירים ל"עשרת הגדולים" במצעד הבריטי, הישג מכובד ביותר.

הסאטרדייז (צילום: Gettyimages IL, getty images)
בחודש שישי של הריון. אונה הילי, "הסאטרדייז" | צילום: Gettyimages IL, getty images

בלהקה חברות: פרנקי סטנפורד - בת 22, בעלת השיער הקצר. ונסה ווייט, בת 22, השחרחורת עם השפתיים החושניות. אונה הילי, בת 30, היפהפיה מביניהן, שנשואה לכוכב הרוגבי בן פודן ונמצאת בחודש השישי להריונה. מולי קינג, בת 24, הבלונדינית הזוהרת ורושל וייסמן, בת 22, השחרחורת הגבוהה.

"השפעות של סינת'פופ, פאוור-פופ וניו ווייב"

הסגנון המוזיקלי של "The Saturdays" מוגדר כ"דאנס פופ" אבל כזה שהוא "מודרני, מרקיד, פופי ומוכן ישר למצעדים" עם "השפעות של סינת'פופ, פאוור-פופ וניו ווייב". בבריטניה מסמנים את ה"סאטרדייז" כפשוטות יותר מ"גירלז אלאוד" ופחות רציניות ממה שה"שוגאבייבז" הקליטו באלבומים המאוחרים שלהן. עם זאת, על האי.פי שהוציאו בין האלבום השני לשלישי כבר כתבו המבקרים שהוא הולך למקום "רציני וקיצוני יותר". הצליל של ההרכב מתאפיין בבס כבד וקולות גבוהים, כמקובל בדאנס. "הסאונד שלהן רענן, אי אפשר להתעלם מהנוכחות ומהעוצמה שלהן, הן נותנות את מה שהיית יכול לצפות מלהקת בנות כמוהן", נכתב. .

הסאטרדייז (צילום: Gettyimages IL, getty images)
מתוך המופע החדש. "הסאטרדייז" | צילום: Gettyimages IL, getty images

להקת "The Saturdays" הוקמה ב-2007 והוחתמה ב"פאשיניישן רקורדס" (חברת בת של פולידור). בהמשך עברו ל"גפן רקורדס". אלבומן הראשון "Chasing Lights", שכלל גרסת כיסוי פופית-קופצנית ל"Just Can't Get Enough" של דפש מוד, יצא ב-2008 ונמכר בהיקף של אלבום פלטינה בבריטניה, אחרי שהסינגל הראשון ממנו "If This is Love" נכנס הישר ל"טופ טן". שני הסינגלים הנוספים ממנו "Issues" ו"Up" גם הם מכרו כמוית נכבדות, והבנות יצאו לסיבוב ההופעות הראשון שלהם "The Work Tour".

הסאטרדייז (צילום: Gettyimages IL, getty images)
בתלבושת סנטה קלאוס. מתוך המופע של הסאטרדייז | צילום: Gettyimages IL, getty images

תוך כדי ההופעות כבר החלו להקליט את האלבום השני "Wordshaker" שיצא באוקטובר 2009 ומכר גם הוא היטב, עם כי פחות מהראשון. ב-2010 הוציאו "The Saturdays" אי.פי., אלבום קצר, שכלל הפעם בעיקר להיטים גדולים כמו "Missing You" ו"Higher" עם הראפר המבוקש Flo Rida.

האלבום החדש של חמשת היפהפיות הוא "On Your Radar" והוא כולל את הסינגל "Notorious" , הלהיט "My Heart Takes Over" ואת הלהיט "All Fired Up".

זו גם השם שניתן לסיבוב ההופעות החדש שלהן, שכולל את מיטב הלהיטים בגרסאות במה חיות ותוססות ואמור למלא היכלים וארינות בבריטניה בחורף הנוכחי ובאביב הקרוב. הופעתן של החמש השבוע בערב ה"Jingle Bell Ball" בבריטניה עם הלהיט "All Fired Up" הוכיחה מה "The Saturdays" שוות על הבמה .

הקליפים של "The Saturdays"

If This Is Love

"Issues"

Higher

Missing You

Notorious

All Fired Up

"My Heart Takes Over"

>> לנה דל ריי עירומה ומחובקת בקליפ "Born To Die"