אין תמונה
"כתבתי שירים על הגעה לשיא בחיים ואז נפילה". דניאל ברזילי

דניאל ברזילי, בוגר "כוכב נולד 7" מערד, שזכור לרבים מביצועים מרגשים כמו "שתי אצבעות מצידון", "כל מה שנשאר" ו"את מביאה הכל". בזמן שחלף מאז התוכנית עבר ברזילי לתל אביב והחל לעבוד על אלבום הבכורה המתגבש שלו. במקביל הוא צפוי להתגייס בשבוע הבא לשירות קרבי.

"אני עובד על אלבום עם כמה נגנים שהכרתי אחרי שעברתי לתל אביב ואספתי על הדרך, הם לא מוכרים, אלא חברים שלי", הוא אומר. "זה יהיה אלבום סול-RNB עם נגיעות מזרחיות ופופ טורקי, כדי שלא יהיה מוזר מדי לאנשים, ואני מנסה להכניס גם ג'אז. כתבתי 12 שירים, שבשלושה מהם נעזרתי בנתן גושן ובמוזיקאים שכרגע אני לא מעוניין לחשוף את שמם.

"אני ממש בהתחלה של חזרות לקראת קלטות. הקלטתי לפני שבוע סקיצות באולפן ביתי ובהמשך נקליט מאסטרים, עוד לא ידוע איפה, כי לפני חודשיים חזרתי מתל אביב לערד לקראת הגיוס והנגנים נשארו בתל אביב. בינתיים אני מופיע בפאבים ערד ובאזור הדרום ובאירועים כמה שאני יכול..

"בסוף כוכב נולד פרשתי גם מהלימודים"

-על מה כתבת?
"רוב השירים שלי מדברים על החיים. על ההרגשה של להיות בשמיים וליפול במכה ולטפס בחזרה למעלה. אני מאמין שזה קורה לכולם בשלב מסויים בחיים. אצלי זה קשור גם לכוכב נולד וגם לתקופה בתיכון ולדברים שאתה מרגיש שאתה בשיא וטעות אחת יכולה להפיל אותך למטה. הייתי תלמיד מצטיין ובמכה נפלתי ויצאתי מהלימודים. בסוף כוכב נולד פרשתי גם מהלימודים. כשכולם חזרו לכיתה יב' אני פרשתי, עברתי לתל אביב והתחלתי לעבוד ולכתוב את האלבום, יצרתי קשרים, הכרתי הרבה אנשים".

-איך אתה מסכם את "כוכב נולד"?
"רואה את זה כאחת התקופות הכי יפות שהיו לי בחיים. אני בקשר עם חלק מההפקה ועם הרבה מתמודדים. לא עם כולם אבל משתדל. החברים הכי טובים שלי משם הם לירן דנינו, ראם כהן ועומר אדם. ראיתי את העונה האחרונה של התוכנית וחושב שהיתה עונה סבבה. לא עקבתי ממש אבל ראיתי פה ושם. אהבתי מאוד את דיאנה גולבי ואת שחר אלגבי ואת אבי בן אבו. והיה את יובל לב טוב שהוא בכלל מצוין".

"אני מקווה לצאת חמשושים כדי שאוכל לעבוד על המוזיקה"

אין תמונה
"מהעונה האחרונה אהבתי את דיאנה, שחר אלגבי, אבי בן אבו ויובל לב טוב". דניאל ברזילי

-לאן אתה מתגייס?
"אני מתגייס בעזרת השם בשבוע הבא ביום שלישי. כרגע לא הכי ידוע לאן, אני אדע ביום ראשון. אחת האופציות היא שאהיה בשח"ם, שזה משטרה כחולה, אבל הסיכויים לא נראה לי גבוהים. אין לי מושג לאן אגיע כי יש לי פרופיל קרבי ולכן אי אפשר להיכנס ללהקה צבאית".

-הצבא יפריע לך להתקדם בקריירה?
"אני מאמין ומקווה שלא. סידרתי את זה איכשהו ואני מקווה לצאת חמשושים ולעבוד על המוזיקה ולהקליט בסופי שבוע או לצאת יומיות. אני מאמין שאצליח לתמרן את זה. רק התחלתי ואני לא רוצה להפסיק. חלק מהחזרה שלי לערד זה קצת למקורות, להיזכר למה התחלתי לעשות מוזיקה. זה נותן לי מוטיבציה להמשיך ולעבוד".

-תוציא שיר ראשון תוך כדי השירות?
"כן זה התכנון. כרגע אין לי מפיק מוזיקלי ואני כרגע בתחילת העבודה. יש הרבה שמות שהייתי רוצה לעבוד איתם אבל מוקדם מדי בשבילי להגיד שמות. אני מאמין שזהירות קודמת לכל. אני צריך לעבוד על הדברים לבד לפני שכל העולם יודע עליהם".

>> עומר אדם בשני רמיקסים ל"הופה"