רותי נבון תשיק מחר בהופעה חגיגית באמפי ווהל את האלבום "בהילוך גבוה", שמסכם 35 שנות קריירה עם מיטב להיטיה ('גשם בעיתו', הרקדן האוטומטי', חשמל זורם בכפות ידיך', 'בין האצבעות'), ולצדם גרסאות כיסוי ללהיטים מוכרים אחרים כמו "הפרח בגני", Fame, Think, Yesterday ו-Natural Woman, וגם שירים חדשים.

"מרגש אותי מאוד לחזור למופע כזה שהוא חגיגה, אחרי שבמשך שנתיים עבדתי קשה כדי לחזור למעלה", אומרת נבון בראיון בתוכנית "יום חדש". "כשחזרתי לארץ לפני 6 שנים אף אחד לא חיכה לי עם שטיח אדום, הייתי צריכה להוכיח את עצמי מחדש, בין היתר לכל מיני מפיקים שלא מכירים אותי. שמו שיר שלי בגלגלצ ואמרו שאני חיה באמריקה".

על ילדיה סיפרה נבון: "שניהם חרדים וחיים באמריקה. הם לא יהיו בהופעה. הם לא מתרגשים מזה שאני זמרת, כי הם רגילים. בשבילם אני אמא. בתשובה לשאלה אם היא דתיה או לא אמרה: "אני רק יודעת שאני צריכה להמשיך לחיות את הרגע, ללמוד, להתפתח, לשפר. אני אמא ואני דתייה ואני לא מופיעה בימי שישי". על החידוש ל'הפרח בגני' אמרה: "השיר הזה לא רחוק לי כי הוא שיר בלוזי. ניגנשנו לפסנתר וזה מיד זרם. וההקלטה שהוצאנו היא הטראק הראשון שהקלטנו באולפן".