גלית גוטמן היא לא רק המגישה של תוכנית הבוקר של "קשת" ואחת הנשים היפות בישראל (אם לא ה), אלא גם, כך מתברר, מעריצה של הזמר שלומי שבת ושל שיריו. "חינכתי את הבנות שלי שאת השירים היפים שלו שלומי כתב ושר עלי", היא אומרת.

אמש בילתה גוטמן בהופעתו של שבת באמפי קיסריה עד שעה מאוחרת, ואף הצטלמה איתו מאחורי הקלעים. שבת, בתגובה, הצטלם במיוחד עבורה והקדיש לה באופן אישי את להיטו הגדול "יש לך". הבוקר מיהרה גוטמן להשכים קום ולהגיע לאולפן. בסביבות השעה 6 בבוקר, כאשר היא לא ידעה שמצלמים אותה, שרה גוטמן קטע גדול מהשיר "יש לך", של שבת שהתנגן ברקע.

המגיש שלצידה, יואב לימור, הכין לה הפתעה, ואחרי שידור ההקדשה המצולמת של שבת, שידר גם את הקטע שבו גוטמן שרה באולפן ומתחבקת. התגובה של גוטמן נעה בין גאווה, שעשוע ומבוכה - ובכל מקרה היא יצאה מהקטע מלכה, ופרגנה לו: "תודה לשלומי שבת שיצא מלך. מהיום אמור 'גלית שלומי גוטמן שלום', ומיד תיקנה ל'שבת' והסבירה: 'כשאני מתרגשת זה מתבלבל לי".

גלית גוטמן: "אני שרה עוד מילדות"

"שלומי שבת זה סיפור אהבה מבחינתי", אומרת גלית גוטמן.  "אני שרה לעצמי שלומי שבת כל הזמן, הוא מתנגן לי בראש תמיד. הוא הזמר והיוצר שהכי מרגש אותי ומשמח אותי כבר הרבה שנים. אין לי שיר אחד אהוב שלו, אני אוהבת את כולם, יש לי אחד לפחות בכל תקליט. השיר שלו שמביא אותי לבכי הוא 'הרי את מקודשת': 'תני לי יד ונעצום עיניים ונתחבק ביחד מול כולם אני ואת זוג מהשמיים אז בואי נערוך חופה עכשיו'".

-ממתי את שרה?
"התחלתי לשיר במקהלת בית הספר. בכיתה ד' התקבלתי כסולנית במקהלה בבית הספר היסודי ברעננה. סומנתי כזמרת מוצלחת למדי והלכתי לאודישנים ל'שירוויזיון', מה שהפך אחר כך לפסטיגל. שרתי ב'שירוויזיון' בשנים 1989 ו-1990. זכיתי הבמקום השלישי עם השיר של רונן האונקר 'עוד בעודי צעיר'. הוא היה הזמר המבוגר ואני הייתי הילדה ששרה את השיר שלו, ויחד זכינו במקום השלישי. הייתי הבטחה גדולה, אבל שם התחיל ונגמר החלום להיות זמרת, מאז אני שרה לעצמי".

>> מוש בן ארי בשיר חדש: "כמו בחיים"