היוצר והזמר גבע אלון הגיע לאולפן רדיו תל אביב, כדי להשתתף בתוכנית הבוקר של אסי עזר ודפנה לוסטיג, המשודרת בתחנות רדיו תל אביב, רדיו חיפה ורדיו "חם אש" 99.5 FM.

אלון ביצע את השיר "אבא", מתוך אלבומו החדש "תהיי איתי", אלבומו הראשון בעברית שזכה ליקורות מחמיאות, ואת הקאבר הנצחי ל-"Modern Love" של דיוויד בואי, שהוא מבצע כבר שנים.

בראיון לשניים סיפר גבע אלון על גיוס הכסף להפקת האלבום דרך אתר "הד סטארט", פעולה שיוצרת קשר מיוחד בין האמן לקהל שלו בשלב התחלתי של היצירה. "אתה מקבל פדבקים מאוד מהירים עוד לפני שאנשים שמעו פיפס מהאלבום. ניסיתי לגייס מאה ועשרים לף שקלים, והצלחנו לגייס יותר".

דפנה לוסטיג אמרה שאותה זה היה מלחיץ, ואילו אסי עזר הדגיש את עניין הישירות ללא פילטרים. "השיתוף בהד סטארט מאפשר לקהל שרוכש את האלבום לפני שהוא יצא, להיות הראשונים", אומר אלון. "הם מקבלים את הדיסק ראשונים, כשהוא חתום, אנחנו מזמינים אותם להופעה מיוחדת להם, כל מיני דברים מיוחדים".

עזר ולוסטיג סיפרו לגבע אלון ששרו את הקאבר שלו לבואי בערב קריוקי רק לפני יומיים, וניסו למוא לו שיר קריוקי משלו. "אל תשיר בקריוקי", ביקש עזר, "כי אם מישהו ששר טוב עולה לשיר בקריוקי, זה מקלקל לכל השאר". לבסוף נמצא שיר הקריוקי שמתאים לגבע אלון - "אבא" של שלומי שבת.

*גבע אלון ישיק את האלבום החדש במועדון "בארבי" בתל אביב ביום חמישי 22 בינואר, ויארח את עמיר לב.

סאונד וידיאו: עומר דונסקי, צילום: קרן שמואלי, עריכה: טל טנצר