אין תמונה
"אנחנו מרגישים טוב מאוד עם החזרה שלנו לישראל". שרה בטנס, K's Choice

"בפעם הראשונה שהגענו לישראל מאוד הופתענו מכמה שאנחנו מצליחים אצלכם. ההופעות האלה בישראל זה משהו שאני לעולם לא אשכח, מאוד הופתענו שהמעריצים שרו איתנו את כל הלהיטים שלנו, זאת בהחלט הייתה הפתעה נעימה", נזכרת שרה בטנס, סולנית ומנהיגת להקת קיי'ז צ'וייס (K's Choice), שהופיעה ארצה כבר פעמיים (הפעם הראשונה ב-99'), ותחזור ארצה ב-18 וב-19 במאי לצמד הופעות במועדון הבארבי בתל אביב, שכל הכרטיסים אליהן אזלו.

"מהרבה בחינות ישראל היא בהחלט אחד המקומות הכי טובים שהופענו במהלך הקריירה שלנו", מוסיפה בטנס, "ולכן גם מאוד שמחנו כאשר אמרו לנו שהמופע הראשון אצלכם הוא סולד אאוט, ושמוסיפים עוד אחד, זה נותן לנו הרגשה מאוד טובה לבוא לישראל".

Live In באר שבע

"K's Choice" היא למעשה להקת רוק-גראנג' שהוקמה ב-91' במרתף קטן באנטוורפן שבבלגיה, פעלה באינטנסיביות בשנות ה-90' העליזות, ופרצה לבסוף אל אצטדיונים ענקיים (כולל זה שבבאר שבע!) ואל המצעדים באירופה וארה"ב. מצוידת בצלילי גיטרות עוצמתיים, בקצב מקפיץ, בטקסטים חכמים ומעוררי רגש ובקולות של שרה בטנס ואחיה גארת', יצאה הלהקה מהפינה הקטנה שלה באירופה וכבשה את העולם עם להיטים כמו "Not An Addict", "Believe" וכמובן "Everything for free", שלהט מאוד גם בארץ.

אין תמונה
"ידענו שנעשה עוד אלבום, פשוט היינו צריכים את הזמן שלנו לבד". K's Choice

בשנת 99' נחתו "K's Choice" לראשונה בארץ בהופעת חימום לגארבג', שהתקיימה בהאנגר 11 בנמל תל אביב. שנה מאוחר יותר, בעקבות ההצלחה, הופיעו "קיי'ז צ'וייס" לבדם בסינרמה בתל אביב ואף הגיעו להופעה היסטורית מול אצטדיון מלא ביום הסטודנט בבאר שבע.

ב-2003, אחרי כמה שנים של הצלחה ובעקבותיה גם ירידה, החליטו חברי הלהקה לפרק את הבאסטה, והאחים שרה וגארת' הוציאו אלבומי סולו. אבל כעבור כמה שנים השמועות על איחוד הלהקה החלו לרוץ. "גם כאשר התפרקנו לפני שבע שנים ידענו שיבוא יום ואנחנו נעשה עוד אלבום", אומרת היום בטנס. "פשוט היינו צריכים את הזמן שלנו לבד. ואז לפני חמש שנים התחלנו לדבר על זה שאולי הגיע הזמן, ולפני שנתיים גילינו שההתלהבות שהייתה לנו בזמנו ואבדה לנו במהלך השנים, פשוט חזרה אלינו והתחלנו לעבוד על אלבום חדש".

"כשלא היינו יחד למדתי לנגן בגיטרה"

אין תמונה
עטיפת האלבום החדש "Echo Mountain". K's Choice

-מה עשית כל הזמן הזה, חוץ מלהוציא אלבומי סולו?
"בשבע שנים שלא היינו ביחד, למדתי איך באמת לנגן בגיטרה. חוץ מזה למדתי הרבה על מוזיקה ועבדתי עם הרבה אומנים שונים, וגם על אחי עברו הרבה שינויים גם אישיים וגם מקצועיים, וכל השינויים האלה זה מה שדחף אותנו בסופו של דבר לחזור ולעבוד ביחד, ולהוציא אלבום חדש של K's Choice".

האלבום החדש "Echo Mountain" יצא לפני קצת יותר מחודש וכבר הספיק למכור "זהב" בבלגיה. מדובר באלבום כפול עם 14 שירים. "החלטנו לפצל את האלבום בשביל שדיסק אחד יהיה יותר פופ-רוק והדיסק השני יהיה יציג צד יותר מלודי ורגוע של קיי'ז צ'וייס", מסבירה בטנס, שעברה לפני כעשור להתגורר בטנסי שבארה"ב. "האמת שתפסת אותי כרגע עושה ג'וגינג בפארק. ארה"ב היתה המקום הראשון שהגעתי עליו במסעותיי ופשוט מצאתי שנוח להתיישב כאן. לפני שמונה שנים הכרתי את הבן זוג שלי כאן, ומאז אני פה".

"אני עדיין כותבת על החיים שלי"

-אפשר להרגיש באלבום החדש את המעבר שלך לארה"ב?
"אני לא בטוחה, אני חושבת שיש השפעה של המקום שאני גרה בו על המוזיקה, אבל קשה לי להצביע במדויק על ההשפעה ואיפה ניתן לשמוע את זה או למצוא את זה בכתיבה שלי, כי עדיין אני כותבת על החיים שלי".

בהופעות האחרונות של "K's Choice" בצרפת ובהולנד נחלקה רשימת השירים לכחצי להיטים מהאלבומים המוקדמים, ולצדם תשעה שירים מהאלבום החדש שיש לקדם. "התגובות של הקהל על השירים החדשים היו ממש מצוינות" אומרת בטנס, נראה לי שגם אצלכם ניתן טעימה מהאלבום החדש, וכמובן ננגן את השירים מפעם שכולם אוהבים".

אין תמונה
"השינויים שעברנו בחיים האישיים דחפו אותנו להתאחד". K's Choice