ליבי פרומו מיטה (צילום: נועם פריסמן)
"שומר את החיים הפרטיים לעצמי". ליבי | צילום: נועם פריסמן

השיר 'ענן' נכתב עם הגיטרה שלי, על המיטה, לפני שנה, על מצב בזוגיות וזה מה שהרגשתי. 'ענן' זה במקרה הזה משהו מגן בשבילי - המטאפורה שאתה מרגיש שמשהו שומר ומגן עליך ודואג לצרכים שלך".

במילים אלה מתאר ליבי את שירו החדש "ענן", בלדה סתוית-חורפית שמאוד מתאימה למזג האויר שבחוץ. את ההפקה המוזיקחלית עשה רבצ'ה, ידיד של ליבי, שגר רוב חייו בלוס אנג'לס ועבר לארץ לפני כמה שנים.

"ענן" הוא גם סינגל ראשון מתוך אלבומו השני של ליבי, שצפוי לצאת כשנה וחצי אחרי אלבום הבכורה המצליח "כיסים", שהניב את הלהיט "תני לי אויר".

הראיון עם ליבי נערך בשעת לילה מאוחרת. הוא אחרי יום בצבא ועוד שתי הופעות של הפסטיגל הבלתי נגמר, שמילא את חייו בחודשיים האחרונים שהיו מתישים מאוד. הוא נשמע עייף מאוד, גמור, ובכל זאת משתף: "אני מרגיש היום אחרת מבאלבום הראשון. התפתחתי והשתניתי, אני משתנה כל הזמן. זה בא לידי ביטוי בכל דבר. אם אתה עובד על עצמך מבחינה פנימית אתה מתפתח. אני עדיין בצבא, בשלב מוקדם בחיים, אין לי אישה וילדים, הייתי בן 21 לפני פחות משבוע. אנחנו גדלים, משתנים, חווים, אם זה במשפחה ואם זה מהחיים".

"החיים האישיים זה הדבר היחיד אצלי שהוא פרטי"

-מה היתה החוויה הכי חזקה שלך בשנה הזו?
,אני עובר חוויות חזקות בשבילי כל יום. זה מילה שאבא שלי יכול לומר לי, מערכת יחסים חדשה שיש".

-יש לך אהבה חדשה?
"על זה אני לא אענה. החיים האישיים זה הדבר היחיד אצלי שהוא פרטי".

-איך היה בפסטיבל?
"נפלא, כיף מאוד, מצחיק מאוד, אני נהנה שם".

"אני לא יודע מה העתיד שלי, יודע מה עכשיו"

דיאנה גולבי - שביל הבריחה (תמונת AVI: כוכב נולד)
"היכולת קיימת, צפוי לה עתיד גדול, תלוי בבחירות שתעשה". דיאנה גולבי | תמונת AVI: כוכב נולד

-איך התרשמת מרוני דלומי ודיאנה גולבי?
"אני בקושי זוכר איך הייתי אחרי כוכב ונלד, אין לי זיכרון טוב בכלל. אבל אני רואה איזה יופי שיש אמנים שיוצאים משם. רוני היא זמרת השנה והולך לה מעולה ודיאנה צפוי לה עתיד גדול, תלוי בבחירות, היכולת קיימת".

-והעתיד של ליבי?
"לא יודע, אני יודע מה עכשיו. לעשות תוכניות לעתיד? אני לא עושה. מה שהחיים עושים זה שהם משנים לך את התוכניות. מבחינת החודשים קדימה אני קצת יודע לאן אני רוצה להגיע, אבל לא עושה לי תוכנית משחק מחושבת. פותחים לי דלת ואני נכנס אם זה מתאים לי. יש לי קו שלי, אמת שהולכת איתי, לא אעשה משהו שאני לא מאמין בו, שהאמת לא באה לידי ביטוי בו. ככה זה עובד".

"אני רוצה להעביר מסרים, שאנשים יתנחמו"

-לאן אתה רוצה להגיע?
"להיות שלם עם עצמי ואמיתי עם עצמי ואני עובד על זה. כל החיים לפני ותוך כדי זה אני רוצה להעביר מסרים לאנשים שמסביבי דרך מוזיקה, או דברים אחרים. מוזיקה זה תשוקה שתמיד תהיה. אני שואף להעביר רגשות ומסרים ודברים שאני לומד ושאנשים יתחברו ויתנחמו ויפעלו איך שיעזור להם. לתת ממה שאנחנו מקבלים".

>> שחר אלגבי בשיר בכורה וראיון; עומר אדם בשיר חדש: "לא תדעי דמעה"