רוני דלומי, זוכת "כוכב נולד" בעונה השביעית, צילמה לאחרונה את הקליפ לשיר "עכשיו תורי", שיר האודישנים של העונה החדשה של כוכב נולד, אותו יצר מוש בן ארי.

בראיון מיוחד היא מסכמת את התקופה בה החזיקה בכתר הזוכה של התוכנית, ולדבריה היא חצויה. מצד אחד, היא מודה, היה לה כיף והיתה רוצה להחזיק בתואר "זוכת כוכב נולד, עוד קצת, בטרם יבוא זוכה חדש מהעונה המתקרבת. מצד שני, היתה רוצה דלומי שיתייחסו אליה כ"רוני דלומי", פחות כ"רוני דלומי מכוכב נולד".

לא כמו נינט

בכל מקרה, ולמרות שרבים חושבים שהיא מתוקה ו"מאמי", מתנערת דלומי מהשוואות עם נינט ומהתואר "המאמי הלאומית", שניסו להדביק לה. מבחינתה היא נשארה אותה רוני, עם אותם חברים, אותה משפחה ואותו אופי. כנראה שלא מספיק להיות בחורה שזוכה ב"כוכב נולד" כדי שהכינוי הזה יידבק בך.

במקביל ליציאת העונה החדשה של כוכב נולד לדרך, ממשיכה הקריירה של רוני דלומי להתפתח. לאחרונה הוציאה את השיר והקליפ "תן", ביצוע בעברית לשיר של גלוריה אסטפן, מתוך אלבום שלם שיהיה מורכב מתרגומים לעברית של להיטים לטיניים.

בנוסף התגייסה רוני דלומי לאחרונה לצה"ל, לשרת בלהקה צבאית. גם השיר החדש, העבודה על האלבום החדש וכמובן הגיוס לצה"ל, שכה חיכתה לו, מרגשים אותה מאוד.

למתמודדים בעונה החדשה של כוכב נולד היא מייעצת: "שיקחו את זה בקלות, כי הכל בסדר, ושייהנו, זה הכי חשוב. שיהיה להם המון בהצלחה".

>> לי פישמן עושה "שמח" בקליפ חדש