"זה הולך מלהיות יום עצמאות שמח ומרגש, יום הולדת למדינה, את יודעת, 62, מה יותר טוב מזה?", אומר משה פרץ. "אופיע שלוש הופעות בלילה וביום שלמחרת עוד שתיים. אני לא יודע בדיוק איפה. נדמה לי שבהתחלה בצפון באיזור חיפה ואחר כך באיזור המרכז. זה יום מאוד מאוד שמח שלא צריך להתכונן אליו. צריך לבוא ולעשות את זה.

"בבמות גדולות מהסוג הזה אתה כל פעם מתמלא באנרגיה מחדש. גם אם תבוא עייף מאוד אתה מיד תקבל אנרגיה. יש לי שירים שעליהם אני לא מוותר ולא משנה מה משך ההופעה ויש שירים שאני והצוות שלי מחליטים עליהם במקום, ההופעה שלי משתנה".

חצי מיליון שקלים? "הסכומים פחות חשובים לי"

משה פרץ גובה על פי הערכות כ-100 אלף שקלים להופעה אחת ביום העצמאות, כשבחישוב פשוט הוא עומד לגרוף בים העצמאות כחצי מיליון שקלים ביום אחד של עבודה. למרות זאת הוא אומר: "אני לא כל כך מתעניין בעניין הכספי, אני בא בשביל להופיע ולהינות וזה כמו עבודה. מה שחשוב לי זה לשמח את האנשים. הסכומים פחות חשובים לי. ברוך השם לא חסרה לי עבודה במהלך השנה ואני שמח להופיע גם ביום העצמרות כי זה כבוד מאוד גדול להופיע ביום הזה.

בהתייחסות לחקירות האחרונות של מס הכנסה כלפי זמרים אחרים אומר פרץ: "אני תמיד הקפדתי על הדברים האלה. כמו שאני שר אז יש אנשים שתפקידם לעשות את הדברים האלה".

>> כמה ירוויחו שרית חדד, אייל גולן ושלומי שבת ביום העצמאות

>> גל תורן, סולן להקת מרסדס בנד: "גלגלצ הם כבר לא פאקטור"