דיאנה גולבי, עידן עמדי ואוהד שרגאי, שלישיית הגמר מהעונה הקודמת של כוכב נולד, הגיעה לאולפן התוכנית "יום חדש" לקראת פתיחתה של העונה החדשה, כשבמאי התוכנית יואב צפיר מנחה לצד דן שילון.

דיאנה, המנצחת מהעונה הקודמת, סיפרה שסינגל ראשון מאלבום הבכורה שלה ייצא אחרי פסח. "אני עובדת עם לואי להב, חשבתי שזה יבוא בקלות, וזה חלא, כל פעם נפתח כיוון חדש ואני מגלה שאני אוהבת לעשות עוד דברים וזה טמוע בי. זה כיף התהליך של לגלות מי אני ומה אני ומה אני רוצה".

עידן עמדי: "לא האמנתי שהשירים שלי מספיק טובים"

"יש לחץ מהבית, מהסביבה ומהתקשורת שנצליח מהר", אומר אוהד שרגאי, "אבל עם כל הלחץ חשוב לזכור מי אתה ולקחת את הזמן הזה, כי אלה החלטות נורא נורא חשובות וקריטיות למהלך הקריירה שצריך לקחת אותן בכוכב משקל. בכוכב נולד הכל נוח, מיידי וקורה ורק צריך לבחור איזה שיר לבצע ואיזה עיבוד לעשות, וכאן כל בחירה היא הרבה יותר משמעותית".

"אני נכנסתי הכי לא מוכן לתחרות, ולא האמנתי שהשירים שלי כאלה טובים", אומר עידן עמדי, שכיכב ומככב ברדיו עם להיטים כמו "כאב של לוחמים" ו"תשליך". "אבל כשיצאתי השמעתי כמה שירים במשרד ואמרו לי 'תשמע, יש אלבום'. עכשיו הוא בשלבים הסופיים, הקלטנו כבר חלק נכבד מהשירים".

הראל מויאל: "בלי כוכב נולד לא הייתי מגיע לאן שהגעתי"

בהמשך התוכנית הגיע לאולפן הראל מויאל, מנצח העונה השנייה של כוכב נולד, שהוציא לאחרונה את אלבומו החדש "מתחיל מחדש", בו הוא אחראי למילים וללחנים וכן לעיבודים ולהפקה המוזיקלית.

"אני זוכר שהגעתי לכוכב נולד בגיל 22 עוד מהיס"מ, ואני חושב שבלי התוכנית לא הייתי מגיע לאן שהגעתי", אמר מויאל בראיון, כשלצדו שופטי העונה החדשה, בהתשיעית של התוכנית, מירי מסיקה ויאיר ניצני.

>> אתם בוחרים מה יהיה הסינגל הבא של הראל מויאל, ואולי תזכו באלבומו החדש