מבין בוגרי העונה האחרונה של "כוכב נולד" (שהם לא מיי פיינגולד) מי שצלל הכי מהר לתוך הקריירה הוא חובי סטאר. נושא דגל הפופ בעונה האחרונה של התוכנית ישתתף בחנוכה הקרוב בפסטיבל שירי הילדים המחודש ולצורך כך נמצא בעיצומן של החזרות. במקביל מוציא הבוקר חובי את סינגל הבכורה שלו "משחק באש", אותו יצר אסף אברבוך, שגם חיבר איתו את השיר שישיר במופע החנוכה.

למרות העומס חובי לא מסכים להגדרה של "עובד קשה". "אני לא אוהב לקרוא לזה ככה", הוא אומר, "כי היו הרבה מאוד שהיו מתים להיות במצב שלי. אני מרגיש מבורך ומקווה שיהיה ככה כל השנה ולא רק בחנוכה".

-מה קורה איתך בפסטיבל?
"אשיר שם שיר שכתבתי יחד עם אסף אברבוך שנקרא "ילד קטן ילד גדול", שמדבר על מה יותר כיף - להיות קטן או גדול ובסוף מסתבר שיותר כיף להיות ילד קטן. הוא נחמד, פופי קצבי וחמוד. אנחנו הולכים לקראת חמש הופעות ביום, בעיקר בהיכל התרבות בתל אביב וגם בבנייני האומה בירושלים ובמרכז הקונגרסים בחיפה".

 "אני רוצה להביא בשורה חדשה לארץ ישראל"

חובי סטאר בא למועדון (תמונת AVI: מועדון לילה)
"אין לי בעיה שמדברים על הזהות המינית שלי". חובי סטאר ב"מועדון לילה" | תמונת AVI: מועדון לילה

-עם מי התחברת מהקאסט?
"
את דנה פרידר הכרתי כי היא היתה כוריאוגרפית שלי בלהקה צבאית. אני מחובר יותר לדון לני גבאי, טל מוסרי ודפנה דקל החמודה, שהערצתי אותה שהייתי קטן. אף אחד לא בדיסטאנס. מקבלים אותי מאוד יפה ויש לי ללמוד המון מציפי שביט, חני נחמיאס, יגאל בשן ומשה דץ שיש להם עבר עשיר של הפקות גדולות. אני מנסה להקשיב לאנשים יותר חכמים ממני כדי להבין איך הדבר הזה עובד".

-הסינגל הראשון שלך יוצא בעיתוי מצויין במקביל.
"הסינגל תוכנן עוד לפני שידעתי שאהיה בפסטיבל. בער לי אישית והיה חשוב לי להוציא אותו כמה שיותר מהר, אחרי 23 שנה של התעסקות במוזיקה, להראות לכולם שגם אני יכול. אני רוצה להביא בשורה חדשה לארץ ישראל, שפופ זה לא רע, אלא מצוין ומבורך כשעושים אותו נכון. אני מנסה לעשות את זה מאוד מושקע, משהו שעדיין לא ניסו לעשות כאן".

"כולם אוהבים פופ, גם אם הם לא מודים; שירי מיימון היא המודל שלי"

-תשאל את מיכל אמדורסקי והפיקיות, הן יכולות לספר לך כמה עדיין מזלזלים בארץ בפופ בעברית.
"ועדיין, כולם יודעים את המילים של השירים בעל פה וזה עושה להם טוב, לא משנה מה יגידו. פופ זה מוזיקה שכולם אוהבים גם אם הם לא מודים בזה. גם מי שאומר שזו מוזיקה מסריחה, רדודה וחוסר השקעה, סתם כדי להראות שהם מגניבים ונונ שלאנט ושומעים רק מוזיקה שעוקפת את הכל מסביב ומתחכמת - כולם אוהבים. פופ לא אמור להיות קרב מוחות אלא מוזיקה שכיף לשמוע ולרקוד. כשאני שומע שיר שאני אוהב אני קם והולך לרקוד, זה מה שהמוזיקה הזו אמורה להביא איתה. אני לא מקבל את הזלזול בפופ. אם עושים אותו בצורה איכותית אין מה לדאוג כי הוא מאוד חזק".

-אז מי המודל שלך?
"שירי מיימון, שעושה מוזיקה נהדרת, היתה באירוויזיון ומופיעה בכל העולם. היא בעיני דוגמה לפופ איכותי שמחזיק את עצמו. היא גם עשתה את המחזמר 'הלהקה' ועשתה פסטיגלים. זו ההשוואה שאני מחפש וזה בא ממקום מאוד מחושב, לעשות דברים בצורה מקצועית ולדאוג להכל. כשהוצאתי עכשיו סינגל הרמתי טלפון למעצב הגראפי לתיקונים כל חמש דקות. נורא חשוב לי לגעת בהכל ולהיות קשור להכל - מה שאני לובש, מה שאני עושה, איך שאני עומד על הבמה - הכל חשוב לי כי אני מייצג את עצמי".

"כשאוציא אלבום כולם יידעו מה הסיפור שלי"

-מה בהמשך הקריירה, כבר חושב על אלבום שלם?
"אני חתום בטדי הפקות, וזו השנה הראשונה לי שמוזיקה תכלס הפכה להיות משהו שהוא המקצוע שלי. יש לי עכשיו לגיטימציה לעשות את זה פול טיים. אני לא יודע לאן זה ייקח אותי ומה זה יעשה. אני כן יודע שאלבום יקרה ועובד עליו מבחינת מה שיש לי להגיד ואיזה סיפור שצריך לספר דרך המוזיקה. כשהאלבום ייצא כולם יידעו מהו הסיפור הזה".

-מפריע לך שמדברים על הזהות המינית שלך?
"זה לא מפריע לי, אבל זה לא עניינו של אף אחד. כרגע אני מעדיף שיתעסקו במה שאני עושה על הבמה. סך הכל, זה שמתעסקים בי זה אומר שאני מעניין".

מיי פיינגולד בשיר חדש - "תודה"