משינה פרומו 2010 חדשה (צילום: אלדד רפאלי)
להקת משינה | צילום: אלדד רפאלי

להקת "משינה" תככב בפסטיבל יום העצמאות הישראלי בלוס אנג'לס, הארוע הישראלי-יהודי הגדול ביותר המתקיים בארצות הברית, בהופעה שתשודר כאן באתר mako ביום שני הקרוב.

בשנה שעברה כיכב אייל גולן באירוע, ואילו השנה יגיעו כ-30 אלף איש - ישראלים, יהודים ואמריקנים ל"ראנצ'ו פארק" שמול אולפני "פוקס" בעיר המלאכים, להפנינג ענק שיתחיל כבר בשעות הבוקר ויגיע לשיאו בהופעה של להקת "משינה", שלאחרונה חתמה סיבוב הופעות אקוסטי גדול בישראל ובקרוב תפתח "טור" קיץ חשמלי חדש. ההופעה של משינה צפויה לכלול את מיטב להיטי הלהקה לאורך השנים.

כוכבים ישראלים מלוס אנג'לס

אין תמונה
אליסה שארפ בהופעה

האורחים בפסטיבל ייהנו מפעילויות במקום והופעות נוספות, בין היתר של הזמרת שירה גבריאלוב, משתתפת "אמריקן איידול" ושל אליסה שארפ (לשעבר שפראגה), יוצאת "כוכב נולד", שבימים אלה מפלסת את דרכה לקריירה מוזיקלית בארצות הברית.

לאירוע צפויים להגיע ישראלים מפורסמים רבים המתגוררים בלוס אנג'לס כמו השחקן אלון אבוטבול ("באטמן") והקונסול הישראלי בעיר.

אמנים ומסעדות מישראל

במקום יפעל מתחם "מיני נחלת בינימין", לכבודו הוטסו מישראל 21 אומנים מהנחלה המפורסמת, שיציגו וימכרו את עבודותיהם, במת ילדים, במת תל אביב, מתחם אוכל גדול עם 21 דוכני אוכל של המסעדות הישראליות הטובות בעיר, מוזיאון חלל לילדים ועוד.

מאחורי הפסטיבל עומד ארגון ה-IAC, ארגון הישראלים האמריקניים, שיוזם את האירוע. מפיקת הארוע היא עדי דרורי, דור שני לישראלים בלוס אנג'לס. את שידור הפסטיבל מפיק עידו עזרא, הבעלים של תחנת הרדיו האינטרנטית FMiL, מפיק ושחקן בסדרות וסרטים וכתב המדווח לרדיו הישראלי מהחוף המערבי. אחד מנותני החסות הראשיים הוא "הלוח LA", עיתון מודעות מקומי של הקהילה הישראלית.