דנה אינטרנשיונל צילמה היום את הקליפ לשיר "דינג דונג", איתו תצייג את ישראל בחצי הגמר השני של תחרות האירוויזיון, שיתקיים ב-12 במאי בדיסלדורף שבגרמניה. בקליפ, שיוקרן בעוד כשבוע, הושקעו למעלה ממאה אלף דולר ואינטרנשיונל חזרה והדגישה כי מדובר באחד מהקליפים היקרים ביותר שצולמו בארץ. "הקליפ מביא את שיא הקדמה בתחום האופנה והסטיילינג של שנת 2011, זה חשוב כי ככה יראו אותנו בעולם", אמרה אינטרנשיונל במסיבת עיתונאים מיוחדת.

"לא רציתי להשתתף בקדם אירוויזיון, אבל המנהל שלי שכנע אותי"

לגבי הבגד אותו תלבש בתחרות בגרמניה אמרה דנה: "ז'אן פול גוטייה שלח לי דוגמאות לשמלות אבל לא אהבתי אף אחת מהן. בשבוע הבא אני נוסעת אליו למדוד מאה שמלות כדי למצוא מתוכן את האחת שהכי תתאים לי". נסיעות נוספות עד התחרות צפויות לכוכבת באירופה לצורך הופעות וקידום השיר "דינג דונג". "כרגע מונחות על השולחן הצעות מבריטניה, אירלנד, צרפת ועוד מדינות, אבל שום דבר עוד לא נסגר סופית", נאמר בתשובה לשאלות של עיתונאים מהארץ ומחו"ל שהגיעו לסקר את האירוע, כתוצאה מהוייב החיובי לו זוכה אינטרנשיונל בחו"ל לקראת התחרות.

דנה אינטרנשיונל צילומי קליפ (צילום: ראובן שניידר)
"מביאה אופנה מעודכנת ל 2011". דנה אינטרנשיונל בצילומי הקליפ | צילום: ראובן שניידר

"לא רציתי להשתתף בקדם אירוויזיון, אבל המנהל שלי שי כרם שכנע אותי", מודה דנה. עכשיו קדם האירוויזיון על כל תלאותיו מאחוריה, והיא מתכוננת לדבר האמיתי. בניגוד למצופה, דנה טוענת שהיא לא בלחץ. "הלחץ הגדול היה בפעם שעברה, עכשיו אני עושה את זה בדביל הכיף ומה שיהיה יהיה. אם אני אזכה אז אזכה ואם לא אז לא, לא קרה שום אסון. ההימורים שלפני התחרות בעיני הם בולשיט אחד גדול. ב-98' 'דיווה' היה במקום 8 בהימורים ואחר כך ירד ל-13 וביום התחרות הימרו עליו למקום 16 ובסוף הוא זכה. אני הייתה בטוחה שהשיר הגרמני של הזמרת לנה יגיע אחרון והוא זכה במקום הראשון בהפתעה גמורה מבחינתי".

"אירוויזיון זה משחק פוקר. לא הזמר הכי טוב והשיר הכי טוב מנצחים"

על סיכוייה לנצח שוב בתחרות הזמר האירופית מול שלל נציגים ממדינות אחרות אמרה דנה: "אירוויזיון זה משחק פוקר. אתה עולה לבמה ויש לך 3 דקות להראות את הפנים שלך, להרשים את הקהל במראה וביכולות שלך ולהציג את השיר. מטומטם בעיני לדבר על השיר לפני ועל הסיכויים שלו, כי יכול להיות שיר מעולה אבל אם ההופעה רעה אין סיכוי. הנה, שוודיה שלחה שיר מעולה שהיה גבוה בהימורים והזמרת עלתה עם המון בוטוקס בפנים ואיפור כבד והיא נראתה כמו חייזר והגיעה למקום ה-17 רק בגלל איך שהיא נראתה".

דנה אינטרנשיונל צילומי קליפ 2 (צילום: ראובן שניידר)
קבלו אותי! דנה אינטרנשיונל בצילומי הקליפ דינג דונג | צילום: ראובן שניידר

"תזכרו", הוסיפה דנה, "שבאירוויזיון לא הזמר הכי טוב והשיר הכי טוב מנצחים. שמעתי מספר מצומצם של שירים ממדינות אחרות לקראת התחרות והם מחרידים. אני שלמה עם העיבוד שלי, אני נושמת עיבודים וזה חלק בלתי נפרד משיר. על אף שיר אני לא שלמה ותמיד חושבת שאפשר לשנות ולהוסיף. אבל אני שלמה עם הכיוון, הרוח המודרניזציה, הוא הכי מעודכן שאפשר".

"אני לא באה לאירוויזיון כדוברת של אף אחד"

דנה אינטרנשיונל לא דיברה על כך שהיא נוסעת לאירוויזיון בזכות זכייתה בגמר ולא בחסד. אבל על מה שהיא חושבת ניתן היה ללמוד ממה שאמרה על לנה הגרמניה, שתייצג את גרמניה בפעם השנייה. "היא הלכה שוב לקדם אירוויזיון וניצחה, ואף אחד לא נתן לה את זה". על עצמה הוסיפה: "אני לא באה לאירוויזיון כדוברת של אף אחד ומאחלת לעצמי רק בריאות".

דנה אינטרנשיונל צילומי קליפ 4 (צילום: ראובן שניידר)
"קליפ מהיקרים שצולמו בארץ". דנה אינטרנשיונל מציצה אל הצלמים בצילומי הקליפ | צילום: ראובן שניידר
דנה אינטרנשיונל צילומי קליפ 3 (צילום: ראובן שניידר)
הנה אני! דנה אינטרנשיונל בצילומי הקליפ דינג דונג | צילום: ראובן שניידר
דנה אינטרנשיונל צילומי קליפ 1 (צילום: ראובן שניידר)
אני סקסית. דנה אינטרנשיונל בצילומי הקליפ דינג דונג | צילום: ראובן שניידר

דנה אינטרנשיונל מע (צילום: ראובן שניידר)
"הייתי בטוחה שגרמני תסיים אחרונה". דנה אינטרנשיונל | צילום: ראובן שניידר