שימי תבורי השתתף ב"אח הגדול VIP". בנו, דניאל תבורי, התחרה ב"כוכב נולד", ושניהם כיכבו יחד ב"תבורי'ס" עם האחים אלירן, בן-אל ואריאל.

לאחרונה חזרו שניהם לארץ. שימי תבורי אחרי שהות של כמה חודשים בלוס אנג'לס, ודניאל בן ה-24 חזר מארבעה חודשים, גם הם בארה"ב, שם הקליט את אלבום הבכורה שלו. הוא שב ארצה כדי להתגייס לשירות צבאי בן חצי שנה, שנקבע לו עקב גילו המבוגר יחסית (24).

דניאל תבורי: "התנדבתי לצבא כי זה נראה לי חשוב"

בסך הכל מבין שבעת ילדיו של שימי תבורי שלושה משרתים כרגע בצה"ל: דניאל, בן-אל, הבן השני במשפחה שמפתח קריירה כזמר והוציא לאחרונה את אלבום הבכורה שלו, ובת-אל הפחות מפורסמת.

"קשה להיכנס לתוך המערכת של הצבא, במיוחד בגיל 24, זה לוקח זמן", מספר דניאל תבורי על שירותו הצבאי. "אני מסיים עבודה על האלבום שלי ונמצא באמצע של הרבה דברים, אבל התנדבתי לעשות את זה כי זה נראה לי חשוב. היה לי גם קשה לחזור בדיוק בתאריך של הגיוס כי הייתי בהקלטות, אבל עשינו את זה. אני שלם מאוד עם ההחלטה".

דניאל תבורי: "באמריקן איידול יהיה לי יותר קל מבכוכב נולד"

"בגלל שהפסדתי התערבות עם אבא עכשיו אני צריך ללכת לאודישנים של 'אמריקן איידול'", ממשיך דניאל. "הוא שר הרבה יותר טוב באנגלית", מוסיף שימי. "תקשיבו, בכוכב נולד היה לי מאוד קשה כי הייתי במצב מאוד חלש. סך הכל הייתי כמו עולה חדש. לא הכרתי את השירים, לא הכרתי את הקהל, לא ידעתי איזה שירים אנשים מכירים, הציבור. ודווקא שמה (באמריקן איידול) זה הרבה יותר מתאים, אני אבוא הרבה יותר חזק".

"מה שהרבה יותר מגניב אותי מלפגוש נגיד את ג'ניפר לופז, זה שיהיה נציג של ישראל ב'אמריקן איידול'. אולי יעשו ספיישל שימי תבורי באמריקן איידול".

>> משה פרץ: "מנסים לסכסך ביני לבין אייל גולן ולא יצליחו"