אוהד שרגאי הוא המתמודד הכי תיאטרלי בעונה הזו של "כוכב נולד", ויש האומרים גם הכי יצירתי. היצירתיות הזו מצאה לעצמה ביטוי כבר כששרגאי, כיום בן 26, היה בן 18 בלבד וחיבר את השיר "בדידותי". יחד עם חבר שמנגן בגיטרה, וכשהוא עצמו בפסנתר, הקליט אוהד את השיר, שנשמע אולי מעט בוסרי אבל מעיד על הכישרון הרב שטמון ביוצרו.

"בדידותי הזרה לי הופכת למותר / מתפאר ובינתיים יש לי אותי אותו דבר / וזה לא שלא, ולא / זה לא שכן, ולא / זה רק אני באמצע השדה", שר שרגאי בשיר, שמתגלגל מבלדה שקטה לקטע סוחף.

לא הרבה שנים אחר כך השתתף אוהד שרגאי בתחרות "שירימון 2007" של בית הספר למוזיקה "רימון". אם חשבתם שהביצוע המעניין שלו ל"שרה" של אלונה דניאל נולד בהכנות לאודישנים לעונה הנוכחית של "כוכב נולד" - טעיתם. קבלו את אוהד בפסנתר ושירה, כשהוא מלווה בחבורת נגנים מ"רימון", מבצע את השיר "שרה" בתחרות, וזוכה איתו במקום השלישי המכובד.

למרבה השעשוע (מבחינתו) פותח שרגאי את הנאמבר בקטע "יא יא יא קוקוג'מבו", הלקוח מלהיט דאנס חביב (או טיפשי) משנות ה-90', שכיכב פעם בכל מסיבה אפשרית. מי אמר שלבחור אין הומור. זמרות הליווי של אוהד כאן הן כרמל לבנון, רותם מלכה ומיה מנחם, את העיבוד עשה ברק שושני, את ההפקה המוזיקלית עודד זהבי.

כזכור לכולנו, בתחרות "שירימון 2010" שנערכה השנה זכתה אדר גולד במקום הראשון עם השיר "לילות לבד", קאבר לשיר של אמה, הזמרת שרי. אבל מה קרה באותה תחרות שנה קודם לכן?

זוכרים את אוהד שלנו, שב-2007 הגיע למקום השלישי? אז ב-2009, שנה לפני אדר, השתתף שרגאי בתחרות עם קאבר לשיר "כל יום אני מאבד (בחור יפה ברחוב)", שבוצע במקור על ידי חווה אלברשטיין. אוהד וחבריו מ"רימון" עשו מהשיר של אלברשטיין קטע רוק סוחף, וזכו איתו במקום השני המכובד מאוד. מספר הצפיות שלו ברשת מעיד על הפופולריות שלו בקרב אוהדי אוהד.

אהבתם את אוהד שר חוה אלברשטיין? קבלו עוד קטע מעניין. נסיים את המסע הקצר בין ביצועיו של אוהד בביצוע נהדר שלו לשיר המקסים "זה שנולד ליד הים" ("גאות ושפל חליפות / וסערות שמתעייפות / בנמל הבית"), אותו ביצע עם תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע. העיבוד והשירה של שרגאי מזכירים שיר מתוך מחזמר ועושים חשק לשים ראש על הכרית בערגה.

>> דיאנה גולבי ב-5 שירים עם להקת "הרוסים"; הדואט הסודי של נאור אלבז, השיר של יובל לב טוב, הסינגל של אדיר גץ, הסינגל של אורן קוקו