דיאנה היא הכוכב הנולד! (תמונת AVI: כוכב נולד)
לא מאמינה שככה עבדו עלי. דיאנה גולבי | תמונת AVI: כוכב נולד

דיאנה גולבי, הזוכה הגדולה של גמר כוכב נולד, זכתה היום לטבית אש ראשונה ואמיתית בעולם הסלבז הישראלי הצפוף. אחד הסממנים להיותך מפורסם במדינה שבה קיימים לא מעט מתחנים הוא לעבור מתיחה, לקבל אותה בחיוך ולצאת ממנה בשלום. ודיאנה, עם כה שהיא צעירה, עשתה את זה. ובגדול.

דיאנה עלתה היום בצהריים לשידור ברדיו דרום בתוכניתו של יורם סוויסה וזכתה לחוות מתיחה ראשונה בקריירה. את דיאנה ברך בשידור "הנשיא שמעון פרס", שהיה למעשה הבדרן והחקיין יוסי וידר שחיקה את כבוד הנשיא.

וככה זה נשמע:

יחל בסבב השיחות לקראת הקמת הממשלה; הנשיא (צילום: החדשות 2)
לא, זה לא הוא | צילום: החדשות 2

וידר-פרס: "תרשי לי לומר לך דיאנה שאתמול הצלחת לרגש מדינה שלמה, בדרכך המיוחדת והצנועה, הנחרצת להשגת המטרה. אין לי ספק שמדינת ישראל וכל החברים קיבלו הוכחה נחרצת שיש לנו דור נפלא במדינה, דור של מוכשרים נפלאים. "אני מאחל לך הצלחה בהמשך הדרך וכשתגיעי לבית הנשיא אשמח לראות את הופעתך המיוחדת. איך ההרגשה שלך הבוקר?".

דיאנה: "תודה רבה, וואו. הרגשה מדהימה, מדהימה. בלתי נתפסת כמעט אבל מדהימה".
פרס-וידר: "בטח לא ישנת בלילה".
דיאנה: "לא ישנתי בכלל אבל זה דבר מדהים".

אין תמונה
זה הוא! יוסי וידר

השדרן סוויסה: "כבוד נשיא המדינה, צפית בגמר?".
וידר-פרס: "למען האת אני לא ראיתי את הכל, אבל את הקטע שדיאנה התרגשה כשהודיעו לה שהיא הזוכה בזה צפיתי זה היה  מאוד מרגש. אני ראיתי את הדרך של דיאנה, שהיתה צנועה-משהו, שהיא לא היתה בטוחה שהיא הולכת לזכות".

סוויסה: "דיאנה אותי תיקנת כשקראתי לך 'דייאנה', למה אותו את לא מתקנת?".
דיאנה:
"אני עדיין בשוק ממי שאני מדברת איתו".

וידר-פרס: "את לא צריכה להיות בשוק דיאנה זה כבוד עבורי, שיש לנו כזה דור כזה במדינה. אני יודע שדיאנה עלתה בגיל שלוש מגרוזיה".
דיאנה: "מרוסיה".
וידר-פרס: "זו לא טעות כל כך גדולה, אין שום דבר רע בגרוזיה. ועשית כזאת דרך בקליטה שלך פה בארץ, זה באמת עבור מדינת ישראל אלו דברים שמחממים את הלב. ההיתי שמח אם דיאנה היתה מקדישה לי שורה ככה בטלפון".

כאן יוסי וידר כ"שמעון פרס" ודיאנה גולבי שרו יחד שורה מהשיר "שביל הבריחה", שיר הניצחון שלה בגמר "כוכב נולד". ואז גילה יוסי וידר לדיאנה שמדובר במתיחה אחת גדולה. קטעים איתו.

>> ריטה: דיאנה זמרת ענקית; ביקורת על הגמר: דיאנה היא נינט החדשה