תמרה חיימוב וארז דה דרזנר (תמונת AVI: האח הגדול)
ארז ותמרה מתקרבים | תמונת AVI: האח הגדול

שבוע חדש מתחיל בבית האח הגדול עם חמישה דיירים ודיירות חדשים, שבפניהם עומד האתגר להשתלב בחיי הבית. איך יקבלו אותם הותיקים, בעיקר על רקע הצטרפותם המיידית לקבוצת ה"עשירים" יחד עם גואל? אם יש משהו שיכול להדביק את כולם יחד הרי זו המוזיקה.

כמדי שבוע אנו ממליצים כאן לאח הגדול על שירי הבוקר המתאימים ביותר לפתוח איתם את הבקרים בשבוע הקרוב. כרגיל אנחנו מתייחסים בכובד ראש לטוקבקים שלכם ומקפידים שבסך הכל יהיה לדיירים כיף. שבוע טוב ומרענן לכולם!

יום שלישי

אלון אולארצ'יק - בא לשכונה בחור חדש
הדיירים החדשים שהגיעו לבית עומדים לשנות את מערך הכוחות הפנימי בין הדיירים. אין דרך טובה מהשיר המקפיץ הזה, שכולם מכירים בעל פה, לקבל את פניהם ולהתעודד קצת רגע לפני ההכרזה על המועמדים להדחה הערב.

יום רביעי

Fiddler on the Roof - If I were a Rich Man
החלוקה וההפרדה בין עניים ועשירים בבית נמשכות, כשהדיירים החדשים זכו להתקבל מיד עם כניסתם לחוג האקסלוסיבי של העשירים יחד עם ראש הבית גואל פינטו. השיר הזה מתאר היטב את ההרגשה של הדיירים הותיקים, אלה שלא שפר עליהם מזלם ובימים אלה מוצאים את עצמם בצד הפחות טוב של הגדר. אתם מוזמנים לזמזם ביחד איתם: "יא בא דה בא דא בא די".

הילה איפרגן פותחת את הבוקר
בוקר טוב להילה | תמונת AVI:

יום חמישי

שרית חדד- חגיגה
לקראת חגיגת הסילבסטר שצפויה הערב בבית, בה תוכלו לצפות כאן אצלנו באתר, הכי טוב לפתוח את הבוקר כבר במצב רוח של חגיגה: "יש חגיגה, אומרים בעיר מסיבה", שרה שרית חדד ומרימה את המוראל עם המילים והלחן של הנרי. גם ההמשך מתאים לשטף הרווקות המחפשות שהגיע השבוע לבית: "אומרים ההיא התחתנה,
חגגנו עד אור הבוקר, יש לך סיבה, ההוא הולך וזה בא, גם לך תיהיה חתונה, אומרים שבעל זה אושר...".

יום שישי

U2- New Year Day
שנה חדשה הגיעה. 2010. עשור חדש נפתח, והדיירים עמוק בבית. אנחנו מקווים שהאח הגדול יתן להם להשכים קצת יותר מאוחר בעקבות המסיבה הסוערת. בכל אופן, את היום הראשון של השנה החדשה ראוי לפתוח עם שיר שמוקדש לה במיוחד.

יום שבת

חני נחמיאס - מי אוהב את השבת
לכל שבת יש מוצאי שבת. הפעם גם דיירי הבית יחושו זאת על בשרם כיוון שהערב יודח אחד מהדיירים. כדי להסיח את דעתם ולהזכיר להם שלמרות ההדחה המרחפת מעל ראשם הרי שכולנו אוהבים את השבת, נחזור לרגע של ילדות ונשאל: "מי אוהב את השבת?" אנחנו כבר יודעים שהתשובה לא יכולה להיות דיירי האח הגדול.

יום ראשון

מושיק עפיה - שובר שתיקה
שבוע חדש, ואנחנו פותחים אותו עם הבקשה שלכם להקדיש לאלירז שדה את השיר "שובר שתיקה" של מושיק עפיה. למה לא? אנחנו מפרגנים, גם לאלירז וגם למושיק. בתקווה שאף אחד מהם לא יודח (את מושיק קצת יותר קשה להדיח).

יום שני

לי בירן- בוקר
ושוב, לבקשתכם, מטקבקים יקרים שלנו, אנחנו ממליצים להשכים את הבית עם לי בירן בשירו "בוקר". האמת טוב שבחרתם בו, התגעגענו ליבי!

שירי הבוקר מהשבוע שעבר