עמיר בניון נפגש היום עם מקהלת הילדים מהיישוב איתמר באולפן ברמת-גן, להקליט במשותף את הגרסה המלאה לשיר "התנערי", שנוצר לזכרה של משפחת פוגל, ששני ההורים ושלושה ילדים מתוכה נרצחו בפיגוע המזעזע באיתמר לפני כחודש. השיר נועד לציין את יום ה-30 לרצח וכמו פונה לבת המשפחה שנותרה בחיים, תמר פוגל בת ה-12.

"מקהלת איתמר פנתה לחבר טוב שלי, הפזמונאי משה קלוגהפט. הוא שלח לי את הטקסט", מספר עמיר בניון. "הטקסט כתב את המנגינה לבדף התחברתי מאוד, זה קרע לי את הלב, ושרתי את מה שהרגשתי באותו רגע ונהיה שיר. והחבר'ה החמודים ממקהלת איתמר הפכו את זה למשהו הרבה יותר מרגש".

השיר יבוצע באזכרה לבני משפחת פוגל

הטקסט, מספר בניון, מבוסס על ההספד שנישא על קברה של אם המשפחה, רותי פוגל. "כך או כך זה פשוט נכון וזה קורע את הלב בשני המקרים. אני מקווה שבפעמים הבאות נצטרך להלחין שירים שמחים יותר, מקווה".

אליה שוהם, חברו של הילד יואב פוגל ז"ל, שנרצח בפיגוע באיתמר, שר איתו במקהלת הילדים. "התמונה של יואב מחזיק את הדף של המילים ושר אותו בעומק עדיין חקוקה לי בראש", אומר שהם הצעיר. "אנחנו נשיר את השיר יחד עם עמיר באזכרה לבני משפחת פוגל בשבוע הבא".

התנערי

את עייפה / אלפיים סיבות לבכות / את עצובה / אין שנת בצורת מדמעות / את מיואשת / כשאת מנסה רק לדבר / את משתתקת / כשאין לך אח,כשאין חבר..

פזמון: התנערי מעפר קומי / לבשי בגדי תפארתך / אני גרגר החול / איתך עברתי את כל נדודייך / התנערי וחיי בדמייך

את עייפה / וחיבת להישאר לשמור / את עצובה / לא רצית להיות גיבור / לא מוותרת / גם כשאין בית אליו לחזור / את מתעקשת / ותפילה זועקת לוחשת

פזמון: התנערי מעפר קומי...

>> הזמר אנריקו מסיאס: "אתן את דמי וחיי לישראל"