מארק רונסון דיג'יי (צילום: נועה מגר)
מארקי מארק. רונסון | צילום: נועה מגר

מחר מגיעה לביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב המסיבה הכי כיפית, מגניבה ובעיקר נטולת גורמים עוינים של הקיץ הנוכחי. מארק רונסון מגיע אלינו עם בוי ג'ורג' האגדי ורשימת אורחים שכוללת גם את הסולנית MNDR, הראפר Q-ti, קיילי פלקון, סולן The View, אלכסנדר גרינוולד, סולן Phantom Planet והבסיסט  סטוארט זנדר. בקיצור - ציפיות גבוהות זו דרך עדינה להגיד שמחר בלילה הולך להיות פשוט אדיר.

הנה עשרת השירים שכדאי מאוד למארק רונסון לבצע מחר בהופעה.

Record Collection
הסינגל החדש מתוך האלבום האחרון והכיפי כל כך של מאסטר רונסון. אפשר ממש לדמיין את זה, איך אחרי הביטול המאכזב של "דוראן דוראן" פתאום סיימון לה בון (ששר בשיר המקורי) יעלה לביצוע משותף. אפשר ממש להרגיש את התנופה של הידיים באוויר בפזמון האייטיז הממכר שלו לדמיין את הפרצוף המחויך עם העיניים העצומות. הובטחו לנו הפתעות להופעה, יהיה פשוט תענוג אם זאת תהיה אחת מהן.

Somebody To Love Me
ואם הפנטזיה מהפסקה הקודמת לא תתקיים, תהיה לנו לפחות הזדמנות לראות אליל אייטיז אחר על הבמה. כשמארק רונסון יצר את השיר הזה עבור בוי ג'ורג' הוא שאף ליצור שיהיה להיט כמו "Do You Really Want to Hurt Me" או לפחות בהשראתו. אפשר רק לדמיין איך הדיווה מהעבר יעלה לבמה ויתענג על כל רגע בביצוע הזה. ואנחנו נהנה ביחד איתו.

Mark Ronson & The Business Intl - Bang Bang Bang
לפני שנה הסינגל הזה יצא לקראת האלבום החדש דאז של רונסון, עם הלהקה החדשה שמלווה אותו, The Business Int. תכלס מדובר בסינגל מדליק אבל זאת ממש לא הולכת להיות שיא ההופעה.

Valerie
בתכנון איימי וויינהאוס הייתה אמורה להצטרף בהופעה אצלנו לשיר שהיא הקליטה לאלבום של רונסון ב-2006. במציאות כבר חודש שהיא לא איתנו. בראיונות שהוא נתן מאז, סיפר רונסון כמה אהב את חברתו היהודייה, על הקשר המקצועי המיוחד שהיה ביניהם ועל כמה שהיא תחסר לו. המחווה שהוא יעשה לה תהיה מרגשת, מצמררת אבל עם המון שמחה וגרוב בתוכה.

Oh My God
או מיי גוד כמה כיף הולך להיות בשיר הזה! האמת, שלא בטוח בכלל שלילי אלן תהיה כל כך חסרה בו. הגרוב, כלי הנשיפה, הקטע הזה של רונסון להעביר אותנו במנהרת זמן מוזיקלית ודרך קאברים מדהימים (קייזר צ'פיס במקרה הזה), שאין סיכוי שאפילו בן אדם אחד יגיב באדישות לביצוע הזה. צריך רק לקוות שגם על הבמה אפשר יהיה לשחזר את האנרגיות והתזמור של השיר המוקלט.

Stop Me
אחד משיאי הערב, ללא ספק. הפרשנות המוזיקלית של רונסון ל- "Stop Me If You Think You've Heard This One Before", של הסמיתס. הסינגל השני מתוך "Version", כבש מצעדים מסביב לעולם ונתן את החותמת האחרונה למי שלא הבין שמדובר פה בתופעה. סביר להניח שיהיה פצצת הערב.


The Bike Song
דמיינו את עצמכם רוכבים על אופניים בפארק לצלילי השיר הזה. מגניב, לא? עכשיו דמיינו אותו בהופעה. קצת פחות מדליק. אחלה קטע לתחילת הופעה או לרגע של אתנתא בין רצף קטעים מקפיצים.


Rehab
שנים שרונסון וווינהאוס חיכו לרגע הזה, זה שיביא להם את הפריצה, את ההצלחה את ההכרה בכך שהם פשוט מוכשרים. מרגע ש-"Rehab" יצא הוא השתלט לנו על הרדיו, האייפוד, היוטיוב והאוזניים ואפילו ההורים שלנו שאלו מי אחראי לדבר הנפלא הזה. שיר הדרן קלאסי שבטוח ירים את ההופעה לסקאלה אחרת.

Back to Black
עוד לפני שרונסון התחיל לעשות את השיר הזה כמחווה לאיימי בהופעותיו, הוא נהג לעשות אותו עם "Rumble Stripes". הלהקה הבריטית שלחה לרונסון גירסת כיסוי שעשו ל- "Back to Black" ומצאה חן בעיניו אפילו יותר מהמקור. בעלי הרומן הארוך עם השיר עלולים להתאכזב (בצדק, אם תשאלו אותי), אבל ליהנות מזה שהוא לפחות מקבל מקום של כבוד בהופעה.


Just
האמת שהיה עדיף שרדיוהד יגיעו לארץ ויתנו את הביצוע שלהם לשיר הזה. אבל בינתיים אפשר בהחלט להסתפק בביצוע המעולה של רונסון וחבריו לבמה.

וכל זה עוד לפני שאמרנו מילה על "Toxic" שיהיה פשוט בלתי נסלח אם לא נזכה לקאבר שלו, או על "God Put a Smile upon Your Face"  ככה בשביל להתחיל להניע את המנועים בזמן שרונסון ולהקתו מתארגנים על הבמה. ומה עם "The Only One I Know" (בעדיפות לביצוע עם רובי וויליאמס) או עם "You Gave me Nothing"? בקיצור, מחר חייב כבר להגיע.

*המופע במסגרת Xl Nightlife Festival