נתן גושן, שהוציא השנה את אלבומו השני "בין כל הרעשים", יארח את עברי לידר בהופעה חגיגית שתתקיים באמפי׳ שוני בבינימינה ב-3 בספטמבר. לידר הוא גם המפיק המוזיקלי של המופע החדש של גושן ולפי הצצה לחדר החזרות של השניים, הוא עומד לשיר איתו על הבמה להיטים כמו "הכוס הכחולה" ו"יותר כלום מכמעט".

האווירה בחדר החזרות נראית טובה ומחויכת. גושן מפרגן ללידר: "האירוח של עבי זה מרכז הערב בשבילי. הגשמת חלום כזאת. זה היה חייב להיאמר. תשתוק ותמשיך כאילו כלום לא קרה, הכל בסדר".

-(בהומור) עברי, נתן נותן לך פה צ'אנס.
גושן (בהומור): "לקח לי הרבה זמן להגיע להחלטה הזאת, את יודעת, זה לא שעברי פנה אלי פתאום ואמרתי 'אני אתן לך דחיפה'. חיכיתי, עד שאני ארגיש עם זה בנוח, והוא בשל כבר".
לידר (בהומור): "אני חיכיתי בסבלנות, הבנתי שזו החלטה לא קלה בשבילו".

-נתן, הביקורת הראשונות השוו אותך לעברי.
גושן: "בהתחלה אתה לא רוצה שיוו אותך לאף אחד, אבל בסודי סודות, יש בזה סוג של היגיון. זו המוזיקה בעברית ששמעתי, 'יותר טוב כלום' זה אחד השירים הראשונים שלמדתי לנגן בגיטרה. אז זה הכל משם. סביר להניח שזה מזכיר, לפחות לי, וזו אחת המחמאות הכי גדולות שקיבלתי".

-אתה מתייעץ עם עברי איך לנהל קריירה מעבר לשני אלבומים?
גושן:
"מצחיק להגיד 'זמר של שני אלבומים'".
לידר:
"שני אלבומים זה כבר טוב".
גושן:
"יש 'זמר של שיר אחד', 'זמר של אלבום אחד', עכשיו זה 'זמר של שני אלבומים'".
לידר: "נתן כבר התחיל להתבסס אני חושב. מרגישים את זה".
גושן: "אני מתייעץ איתו על הכל. מהחיים האישיים, איך שאני מופיע ועד לדברים הגסים שאני לא יכול לספר לך פה".

-מה אתם מכינים לקהל?
לידר: "לא נגלה, כדי שתהיה להם הפתעה. שיבואו לראות הופעה של נתן גושן באמפי שוני, שזה נראה לי כיף גדול. נתן, שוני, הלהקה, הכל ביחד זה כיף. אנסה לבוא ולתרום את חלקי, מי שבא לו על השילוב בינינו שיבוא ויראה מה הכנו, והכנו כמה דברים נחמדים".

-עברי, לך יש הרבה עבודה בסוכות עם "תזמורת המהפכה".
"כן, זה התחיל ממופע חד פעמי באופרה ועכשיו יש גם דיסק ועוד שלוש הופעות, על המצדה בזריחה, בהיכל התרבות בראשון לציון ובאמפי שוני. זה פרויקט מיוחד, 36 איש על הבמה שקשה לסחוב אותם למעלה. אני שמח שאנחנו מצליחים לגרום לזה לקרות. השילוב בין אווירה קלאסית וקונצרט לבין פופ, מחשבים והשירים שלי הוא מיוחד ויצא לדעתי מעניין, כי השירים נשמעים אחרת. מאוד נהניתי בהופעה הראשונה ואני בטוח שבהופעות שיבואו אהנה יותר, כי בהופעה הראשונה היה קצת מתח. עכשיו אני והתזמורת וכולם בטוח יהיה לנו את היכולת להינות מהרגע שזה קורה. אחלה שיוצא לי לעשות את זה".

>> אביתר בנאי שר ומדבר על ילדיו בערוץ 24